mam do napisania system obsługi katalogu produktów. po kolei:
Opis pliku xls:
1) katalog produktów (ok 700) w excelu
2) w katalogu są produkty różnych kategorii (np. długopisy, kubki, serwetki)
3) pierwsze kilka wierszy w tym pliku to różne uwagi, tekst raczej nie ważny
4) plus minus 10 wiersz to nazwy kolumn (nr artykułu, cena, nazwa, dodatkowo kilka kolumn nie potrzebnych mi do życia)
No i mam do zrobienia katalog produktów na stronie.
Przedstawię teraz moją wizję, bardzo proszę o uwagi/komentarze ;-)
1) arkusz excela jest ręcznie eksportowany do pliku csv
2) * tu mam problem jak to zrealizować * oddzielenie 3 najważniejszych pól od reszty (cena, nr artykułu, nazwa)
3) pokaz kategorii, produktów na stronie: produkty będę przyporządkowywał do odpowiednich kategorii zapytaniem
"SELECT * FROM nazwa_tabeli WHERE nazwa LIKE '%kategoria%'"
najważniejsze założenie aplikacji jest takie, aby osoba która będzie aktualizować katalogi musiała JEDYNIE przez formularz na stronie wrzucić na serwer plik csv.
baaardzo prosze o komentarze i sugestie ;-)
pozdrawiam
ice