Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Projekt] [Design] Ocena wyglądu strony z artykułami
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Shili
Prawda jest taka, że ostatnie czym jestem to grafik komputerowy. Gdyby był to poważniejszy projekt z pewnością zleciłabym zrobienie wyglądu profesjonalistom, jednak będzie to jak na razie strona głównie dla mnie, z czasem postaram się o coś więcej oczywiście.

Główną ideą są artykuły, a moim zamysłem maksymalnie prosty szablon, który jednak ma wyglądać dobrze i co najważniejsze estetycznie. Bez zbędnych grafik i tak dalej.

Oto strona do oceny. Próbowałam nabrać trochę dystansu, ale dalej mam go stanowczo zbyt mało, jest to wynik któryś z kolei i tak naprawdę jednak muszę liczyć na opinie innych ludzi, zwłaszcza szerokiego grona nie znanych mi ludzi.

Zastanawiam się aktualnie nad kilkoma rzeczami - chciałam dość wyróżniający się nagłówek, mam jednak wrażenie, że wyróżnienie wyszło mi stanowczo za bardzo. Drugą sprawą jest menu - jego szerokość jest znaczna i nie wiem czy nie lepiej byłoby zrobić trzy kolumny kosztem zwężenia menu.

Jest to na razie tylko strona główna - nie chcę projektować niczego dalej, jeśli mam brnąć w coś, co może być według opinii publicznej całkowicie do wymiany. Nad logotypem aktualnie pracuję, jednak też chciałabym go dodać na końcu, dopasowując go możliwie najbardziej do reszty strony, dlatego też top jest na razie pusty. W założeniu jednak pusty nie będzie.

Kolejną sprawą jest gwiazdkowe głosowanie - na stronie głównej nie będzie możliwości głosowania, będzie się tylko graficznie wyświetlać średnia głosów. Jednak na potrzeby oceny dodałam również jak głosowanie będzie wyglądać.

Dziękuję za wszystkie opinie i pomysły winksmiley.jpg
nithajasz
Jak dla mnie prosty, schludny, czytelny ogólnie jak pod stronę z artami moim zdaniem dobre.
devnul
zielono mi - aż za bardzo
ocenianie: gwiazdki się pojawiają w miarę przesuwania kursora w prawo ale w drugą mańkę już nie znikają
koderrr