Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Echo i problem z Resource id #8
Forum PHP.pl > Forum > PHP
denis13wroc
Witam, to jest mój pierwszy post dlatego proszę o nie zlinczowanie mnie z miejsca :-) Jestem laikiem jeżeli chodzi o PHP jednak jakieś tam podstawy z zakresu programowania mam.
Myślałem że to będzie bardzo proste jednak się przeliczyłem. Otóż na stronie pod kliknięciem w powiedzmy w jeden obrazek dodawana jest "1" do licznika dokładnie do pola "ilosc" w pierwszym rekordzie tabeli "stat" i to mi wszystko ładnie działa.
Problem pojawił się przy wyświetleniu wartości tej komórki. Taki jest kod tego wszystkiego.

Kod
   <?
        $sql = 'SELECT `ilosc` FROM stat WHERE `id` = 1';
        $wykonaj = mysql_query($sql);
        echo $wykonaj;
   ?>

'SELECT `ilosc` FROM stat WHERE `id` = 1'; w phpmyadminie normalnie pokazuje mi to co chce.
Jednak po wstawieniu kodu który wyżej podałem na stronie pokazuje mi się coś takiego.
Kod
Resource id #8

Nie wiem co mam źle w tym kodzie. Proszę o pomoc bo już mi ciśnienie rośnie jak widzę na googlach non stop to samo a na stronie nadal mam problem z wyegzekwowaniem wartości którą chcę wyświetlić.

@Down

Wiesz co... nie wiele mi to mówi... jeżeli możesz to objaśnij to... albo po prostu odpowiednio przerób mój kod... bo jestem w tym totalnie zielony.
kbsucha
mysql_fetch_assoc <- manual
erix
Cytat
Proszę o pomoc bo już mi ciśnienie rośnie jak widzę na googlach non stop to samo a na stronie nadal mam problem z wyegzekwowaniem wartości którą chcę wyświetlić.

A zaglądałeś w ogóle do manuala na strony z opisem funkcji, których używasz? Już dla mysql_query" title="Zobacz w manualu PHP" target="_manual masz gotowy przykład, tylko przepisać... :S
denis13wroc
Dzięki serdeczne... wystarczyła wskazówka erix'a.
Oto prawidłowy kod. Jeżeli komuś w przyszłości przydarzyłby się podobny problem.

Kod
<?php
$query = 'SELECT ilosc FROM stat WHERE id = 1';
$result = mysql_query($query);
$array = mysql_fetch_assoc($result);