Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Płacenie kartą kredytową (paypal)
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Koleś
Witam. Muszę zrobić na stronie płacenie kartą kredytową, ale jestem zupełnie zielony w tym temacie. Sobie poczytałem na ten temat, ale trochę się w tym gubię.
Czy klient może płacić kartą kredytową nie posiadając konta w paypal na konto właściciela serwisu, który takie konto posiada? A jeśli tak to JAK? Nie mogę nigdzie znaleźć takiego rozwiązania.
Dzięki za pomoc i wyrozumiałość, bo na prawdę zielony jestem jeśli chodzi o płatności przez net winksmiley.jpg
MWL
Polecam wykorzystać sobie takie ustrojstwo jak platnosci.pl albo dotpay.pl prosto i łatwo, polega to po prostu na wysłaniu odpowiednich danych.
Koleś
Odpada takie rozwiązanie, serwis jest brytyjsko-polski. Proszę o jakieś porady, żebym się nie musiał z tym za bardzo motać. Pilne.
erix
Przecież dotpay działa również w UK...
Koleś
Czy ktoś tutaj potrafi udzielić konkretnej odpowiedzi bez motania?
sowiq
Cytat(Koleś @ 4.06.2009, 19:02:29 ) *
Czy klient może płacić kartą kredytową nie posiadając konta w paypal na konto właściciela serwisu, który takie konto posiada?
O ile się orientuję, żeby korzystać z paypal'a trzeba mieć tam założone konto.

Cytat(Koleś @ 4.06.2009, 19:02:29 ) *
Czy ktoś tutaj potrafi udzielić konkretnej odpowiedzi bez motania?
Dała Bozia rączki?
https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cm...verview-outside
https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/helpweb?cmd=_help
http://www.google.pl/search?hl=pl&clie...=Szukaj&lr=
Koleś
Nie dała, mam przysrane, więcej nie napiszę na tym forum bo mi to działa na nerwy. Przeglądałem skrypty z tych linków które podałeś już wcześniej ale widocznie coś mi nie pasuje w nich, skoro piszę na forum. Dzięki za pomoc.
phpion
Cytat(Koleś @ 6.06.2009, 10:17:55 ) *
Nie dała, mam przysrane, więcej nie napiszę na tym forum bo mi to działa na nerwy.

yahoo.gif

PS: nie prościej było zasięgnąć porady u źródła czyli w PayPal?
TheaSiX