Lejto
8.02.2012, 15:41:51
Mam za zadanie wykonać skrypt obsługujący zlecenia (dane, typ, jaki czas z odliczaniem) do tego edycja, usuwanie i zamknięte zgłoszenia, czyli tylko dodawanie i edycja danych z mysql. Chciałem to zrobić w oparciu o jakiś wzorzec projektowy czy coś w tym rodzaju bo nie chce kolejny raz pisać podobnych do siebie zapytań do każdego pola. Chce to zrobić fachowo i wydajnie. Co polecacie?
Pozdrawiam
Crozin
8.02.2012, 15:57:22
Wzorce projektowe nie opisują całych stron, a jedynie pewne konstrukcje użyte w kodzie. To czego szukasz to... framework dla aplikacji webowej (najlepiej z wbudowaną obsługą scaffoldingu) - a tych ci w PHP pod dostatkiem.
Mgorka
8.02.2012, 17:06:22
Spróbój się z Symfony myślę że bedzie to dobry wybór. Masz jeszcze zend kohana itp. Też jestem początkującym i operowałem midzy zend a symfony i musze przyznać że symfony jakoś przyjaźniej do mnie emanowało
Lejto
9.02.2012, 12:43:13
w sumie nie chodzi mi o cały fwamework, ale dzięki poczytam
Kożystaliście może z Yii Framework? Warto?
phpion
9.02.2012, 13:35:58
Cytat(Lejto @ 9.02.2012, 12:43:13 )

Kożystaliście może z Yii Framework? Warto?
Warto, a przynajmniej warto spróbować i dać szansę temu frameworkowi. Samego CRUDa sobie wygenerujesz, potem ewentualnie dostosujesz do własnych potrzeb. Yii ma bardzo ciekawy mechanizm form buildera oraz ORM, a dla mnie to podstawa pracy
Lejto
9.02.2012, 15:39:18
to się w końcu przemogę i skorzystam z jakiegoś fw, a wy często korzystacie z frameworków czy bazujecie na własnych kodach?
strife
9.02.2012, 15:51:57
Cytat(Lejto @ 9.02.2012, 15:39:18 )

to się w końcu przemogę i skorzystam z jakiegoś fw, a wy często korzystacie z frameworków czy bazujecie na własnych kodach?