Otóż mam taki mały skrypt (dodatek do gry via www - Margonem), który w określonych momentach wysyła na mój serwer informacje. Dla każdego gracza informacje są wysyłane po jednym razie. Więc:
-jeśli w grupie jest jeden gracz - dane lecą tylko raz
-jeśli w grupie jest siedmiu - leci 7 razy
-jeśli w grupie jest x osób - wysyłam x razy na serwer
Zazwyczaj działało to ok, ale problem pojawił się, gdy te dane zostają wysłane w takim samym czasie... Wtedy serwer dodaje do bazy danych po kilka razy tę samą informację od wszystkich graczy, mimo że powinien zignorować wszystkie identyczne do pierwszej danej. Podejrzewam, że po prostu gdy ten skrypt wykonuje się kilka razy w tym samym czasie, baza nie nadąża z otrzymaniem pierwszej danej - bo przy każdym skrypcie mam sprawdzanie, czy takiej informacji już nie ma. Przez to informacje się dublują,
Nie da się jakoś ustawić czas między wykonaniami skryptu? Dzięki temu nie byłoby takiej możliwości, że ten sam skrypt odpala się idealnie w tym samym czasie...
Z góry dziękuję za odpowiedzi, mam nadzieję że zrozumiecie, o co mi biega
