Cześć.
Tworzę projekt. Nie chce się nad nim rozwodzić ale potrzeebuję waszej pomocy.
Jest kalendarz, każdy kalendarz ma dzień. Dzień jest podzielony na około 20 segmentów (zależy) użytkownik dodaje do kalendarza zadanie które będzie trwało jakiś czas (podział kalendarza jest na pół godziny a user może dodać info że wydarzenie będzie trwało 30 min, godzine półtorej itd.) Dodatkowo "właściciel" kalendarza może "zablokować" konkretne godziny (wtedy user nie może dodać na nich zadania). Moim pytaniem jest jek i gdzie to trzymać. Myslałem o bazie sql lecz problem jst w tym że według moich założeń takich kalendarzy będzie paredziesiąt. Będzie ona czyszczona ale informacje z przynajmniej 3 miesięcy po i 2 miesięcy przed każdym dniem muszą być trzymane więc 30*5*20 = 3000 rekordów razy paredziesiąt kalendarzy (powiedźmy 60) daje nam 180000. Jeśli SQL to dla każdego kalendarza robić osobną tabele czy wszystko w jednej? Oczywiście pytam pod względem wydajnosci i szybkości działania. Jeśli nie SQL to co (od razu poproszę z linkami jeśli można).
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
NickOver