if(($sp[1] == "jpg" or $sp[1]== "jpeg" or $sp[1] == "JPG" or $sp[1]== "JPEG") and $typ_mov!="youtube") { $org = imagecreatefromjpeg("".$folder."".$d_przed."".$namenowa.""); $watermark = imagecreatefrompng("include/watermark.png"); $watermark_width = imagesx($watermark); $watermark_height = imagesy($watermark); $image = imagecreatetruecolor($watermark_width, $watermark_height); $image = imagecreatefromjpeg($org); $dest_x = $size[0] - $watermark_width - 5; $dest_y = $size[1] - $watermark_height - 5; imagecopymerge($image, $watermark, $dest_x, $dest_y, 0, 0, $watermark_width, $watermark_height, 100); $org = $image; imagejpeg($image); imagedestroy($image); imagedestroy($watermark); } if($sp[1] == "png" or $sp[1] == "PNG") { $org = imagecreatefrompng("".$folder."".$d_przed."".$namenowa.""); } if($sp[1] == "gif" or $sp[1] == "GIF") { $org = imagecreatefromgif("".$folder."".$d_przed."".$namenowa.""); } } $s_org = imagesx($org); $w_org = imagesy($org); $min = ImageCreateTrueColor($s_min, $w_min); imagecopyresampled($min, $org, 0, 0, 0, 0, $s_min, $w_min, $s_org, $w_org); imagejpeg($min,"".$folder."".$m_przed."".$namenowa."", $m_jakos);
co tu jest nie tak?
błąd wyskakuje przy linijce $watermark = ...