Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Blokada konta administratora
Forum PHP.pl > Forum > PHP
marcinmorawiec
Jeśli piszę w złej rubrycę, proszę o przeniesienie tematu.
Przedstawię mój problem:
Jestem administratorem forum, mimo to nie znam się bardzo na konstrukcji php. Całe forum działa poprawnie, wszyscy użytkownicy nie mają problemów ze swoimi kontami. Jednak, nie wiem jak to się stało, kiedy ja chcę się zalogować, pojawia się komunikat: "Konto zostało zablokowane z powodu wielokrotnej próby logowania, spróbuj poźniej". jest tak już jakieś dwa tygodnie, na początku sugerowałęm sie tym spróbuj później, ale zdecydowałem się napisać. Problem tkwi też w tym, ze jestem jedynym administratorem. Mam też kopię aktualnych plików całego forum na swoim komputerze. Porsiłbym o zaniechania wyśmiewania mojej głupoty, ale o jakiś konstruktywne wskazówki, które pomogą mi w naprawieniu problemu. Ewentulanie powiedzcie czy tego nie da się już naparawić. Pozdrawiam Marcin Morawiec
Kshyhoo
Może napiszesz, w czym jest to forum?
marcinmorawiec
Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo ? 2003 phpBB Group
O to chodzi? Dodatkowo jest ono założone na Lycosie, jeśli to ma jakieś znaczenie.
Kshyhoo
No to powodzenia w edytowaniu bazy danych (Lycos).
ja bym zrobił tak:
1. Zrzut bazy.
2. Wygenerowanie nowego hasła.
3. Wklejenie hasła do bazy.
4. Update bazy na serwer.
Ale jeżeli chodzi o Lycos, nie wiem, czy będzie to możliwe w ten sposób smile.gif
marcinmorawiec
Dziękuję bardzo za zainteresowanie tematem. Jednak nie do końca wszystko rozumiem. Na czym polega zrzut bazy? I w jaki sposób wygenerować hasło? Pisałem że się na tym nie znam winksmiley.jpg
Kshyhoo
Trzeba grzebać w phpMyAdmin, ale niepamiętam, czy na Lycosie da się tak zrobić.
Generacja hasła w genegatorze MD5 (można znależć w sieci).
Trzeba znaleźć w bazie miejsce z hasłem i podmienić.
Bez elementarnej znajomości php i MySQL i obsługi phpMyAdmin, zapomnij że sam dasz sobie z tym radę.
marcinmorawiec