Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: php a offline
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Quester
Witam wszystkich PHPowców.

Jestem baaardzo początkującym fanatykiem tworzenia stron www i pojawił się problem, którego rozwiązania znaleźć nie mogę. Otóż:
Dostęp do internetu mam poza domem, natomiast swoje stronki tworzę na domowym kompie w trybie offline. O ile z HTML, DHTML JAVA SCRIPTem czy FLASHem nie mam problemu to skrypty php nie działają. Stąd moje pytanie: Czy istnieje możliwość tesotowania działania skryptu php mając do dyspozycji jedynie kompa bez wyjścia na świat ? sad.gif
Chciałbym móc przetestować działanie skryptu zanim uploaduję stronkę ze skryptem na serek.

Wiem, że pewnie większości z Was pojawi się ironiczny uśmieszek na twarzy, mówiący o tym jak skąpa jest moja wiedza, nie mniej liczę na Waszą pomoc. Przecież niewiedza to nie wstyd ?

Z góry dziękuję wszystkim przyjaźnie nastawionym do nowicjuszy, doświadczonym Webmasterom.

Quester
weezy
jezeli jestes bardzo poczatkujacy w tych sprawach to proponuje ci zassac foxserv z downloadu php.pl i w katalogo foxserv/www umieszczasz stronki z skryptami php i po klopocie a w przegladarce wpisujesz localhost/twojastrona i tesujesz...smile.gif
Quester
Dzięki wielkie.
weezy
Cytat
Dzięki wielkie.

nie ma za co
sam jestem lamerem na maxa dopiero stawiam pierwsze kroki w php biggrin.gif
ostry_18
ja poradzilbym Ci Krasnal Serv (www.krasna.tk). To super narzędzie zawiear wszystko co jest ci potrzebne do robienia stron. Sam jako programista php z dwuletnim doświadczeniem przetestowalem już rózne systemy (wamp, triad i kilka innych) ale uważam że krasnal jest najlepszy (i jest caly czas rozwijany i rozbudowywany. A stronki wrzucasz do c:\usr\krasnal\www\dowolna_nazwa_folderu a masz do nich dostęp przez http://localhost/~dowolna_nazwa_folderu
Pozdrówka i owocnych prób z php
xardas
www.webserv.pl
Główne zalety
+PHP5
+Apache2

To chyba wystarczy, by pobić Krasnala na głowę, w dodatku b. łatwa konfiguracja
splatch