jestem tu nowym oraz początkującym użytkownikiem.
Przybywam z prośbą o pomoc w zabezpieczeniu formularza przed odświezaniem(Nie udało mi sie nic z tym zrobic chodz widzialem tu pare tematów na forum.)
Otóż mam skrypt(napewno jest bardzo pomieszany oraz mozna by go napisac wydajniej ale to moje poczatki jak juz wspomnialem)
buy.php
<form method="POST" action=""> <input id="1" type="radio" value="1" name="buy">XX<br> <input id="2" type="radio" value="2" name="buy">XX<br> <input id="3" type="radio" value="3" name="buy">XX<br> <input id="4" type="radio" value="4" name="buy">XX<br> <input id="5" type="radio" value="5" name="buy">XX<br> <input id="6" type="radio" value="6" name="buy">XX<br> <input id="7" type="radio" value="7" name="buy">XX<br> <input id="8" type="radio" value="8" name="buy">XX<br> <input id="9" type="radio" value="9" name="buy">XX<br> <p>Nick: <input type="text" name="nick"><br> <br> <input type="submit" value="Zamów " name="go" onclick="return confirm('Jesteś pewien że wpisałeś poprawne dane?Jeśli tak kliknij OK.')"></p> </form> <?php connect_db(); //Łącze sie z bazą(dane w config.php) $query = mysql_query("SELECT `bonus` FROM `accounts` WHERE (`id` = '".$_SESSION['account']."') ") or die(mysql_error()); $bon = $sql['bonus']; } $nick=$_POST['nick']; if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST") { $e = 1; } $buy = $_POST['buy']; if($buy == 1) { $item='2494'; $itemname="Demon Armor"; $count='1'; $prize='100'; //Includuje kod który dodaje powyższe zmienne do bazy danych u gracza ze zmienna n