Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: zlib pomocy - co to znaczy
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
guzial
Może ktoś napisać co ten kawałek kodu robi (przyznam, że jestem początkujący jeśli chodzi o php)

[php:1:a003769f2f]<?php
if (substr(phpversion(),0,1) >= 4) {
if (!strstr($endurl, "admin/") && !strstr($endurl, "postguest.php")) {
if (extension_loaded(zlib)>0) {
if (strstr($HTTP_SERVER_VARS['HTTP_ACCEPT_ENCODING'], 'gzip')) {
$obgo = true;
ob_start("ob_gzhandler");
}
}
}
}
?>[/php:1:a003769f2f]

i dlaczego wyświetla mi bład na stronie

Kod
Warning: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression' in /home/xxxxx on line yy


z góry dzięki
scanner
Użyj BBCode. Jeśłi nie, post zostanie skasowany.
Foxx
Chyba mniej więcej to, ale jeszcze nie doczytałem o ob_gzhandler() więc załączam notke z manuala
[php:1:505afbd12f]<?php
if (substr(phpversion(),0,1) >= 4) { //jeżeli wersja php jest co najmniej 4.0.0
if (!strstr($endurl, "admin/") && !strstr($endurl, "postguest.php")) { //jezeli w zmiennej $endurl nie ma stringu "admin" ani "postguest.php"
if (extension_loaded(zlib)>0) { //jeżeli biblioteka "zlib" jest załadowana [nie powinno być ("zlib") ?]
if (strstr($HTTP_SERVER_VARS['HTTP_ACCEPT_ENCODING'], 'gzip')) { //jeżeli przeglądarka akceptuje kodowanie "gzip"
$obgo = true; //przypisz zmiennej $obgo wartość TRUE i
ob_start("ob_gzhandler"); // włącz buforowanie wyjścia "ob_gzhandler"
}
}
}
}
?>[/php:1:505afbd12f]
Cytat
ob_gzhandler() is intended to be used as a callback function for ob_start() to help facilitate sending gz-encoded data to web browsers that support compressed web pages. Before ob_gzhandler() actually sends compressed data, it determines what type of content encoding the browser will accept ("gzip", "deflate" or none at all) and will return it's output accordingly. All browsers are supported since it's up to the browser to send the correct header saying that it accepts compressed web pages.