Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Składanie PC
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
Stron: 1, 2
ShadowD
Witam

Chciał bym sobie kupić nowy komputer ale tak nie szalejąc z ceną.

Mam do dyspozycyj ~3000zł komputer powinien posiadać jednostkę, monitor w ostateczności bez monitora.

Nie znam się zbyt na sprzęcie i z chęcią wysłucham co macie do powiedzenia w tej sprawie...

Z góry dzięki za pomoc

*Mam nadzieję, że ten temat nie narusza regulaminu forum ;p
dr_bonzo
Kup se zloma z allegro za 50 zl.

Czlowieku na pisz do czego on ma ci sluzyc? do pracy? jakiej? do gier?
tiraeth
Ja bym w sumie coś takiego złożył:

Płyta główna: ASUS P5E-VM DO - Q35, DDR 2, PCI-Ex, S-775 ~310zł
Procesor: INTEL CORE 2 DUO E8200 - 2.66 GHz BOX ~500zł
Pamięć RAM: GEIL DDR2 4096 MB / 1066 (2 x 2048 MB), Black Dragon, CL5 ~315zł
Karta graficzna: ASUS GF 9600 GSO MAGIC 512 MB, 128bit, DDR3 ~300zł
Dysk twardy: wedle uznania, np. WD 250 GB, 16 MB, SATA II ~200zł
Nagrywarka: wedle uznania, np. LG GSA-H58N - 20x DVDRW DL, IDE, OEM ~75zł
Zasilacz ATX: CHIEFTEC GPS-550AB-A - 550 W ~210zł
Obudowa: wedle uznania, bez zasilacza, np. COOLER MASTER ELITE RC-330 - bez zasilacza, czarna ~125zł
Klawiatura: MICROSOFT Wireless Laser Desktop 5000, czarna + mysz ~200zł
Głośniki: LOGITECH X-230 - 2.1, 32 W ~150zł
Panel LCD: LCD LG W2242T-PF - 22", 5 ms, 8000:1, 300 cd/m2, DVI, czarny ~660zł

Suma: ~3045 Oczywiście weź pod uwagę to, że ja ceny sprawdzałem w Arest Wrocław (http://www.arest.pl) - dla wybranego przez Ciebie sklepu, ceny te mogą się troszkę różnić. Ale zawsze można coś zmienić, wywalić itp. itd.

Czemu coś takiego? A tak na chybił trafił wybrałem zestaw. Wydaje mi się, że poszalejesz na tym w grach, z edycją wideo też nie będzie problemu. Tak przynajmniej mi się wydaje winksmiley.jpg
ShadowD
Wielkie dzięki tiraeth, faktycznie nie dopowiedziałem co chcę robić na tym komputerze ale nie musisz na mnie najeżdżać... ;p