Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] formularz i wysłanie kopii do nadawcy
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
bary77
Witam wszystkich. Domyślam się, że temat pewnie był już wałkowany ale naprawdę sporo szukałem na tym i na innych forach i nie znalazłem odpowiedzi rozwiązującej mój problem. W PHP jestem zieloniutki, swój formularz zapożyczyłem z sieci i dostosowałem go do swoich potrzeb oraz dołączyłem sprawdzanie poprawności e-maila. Potrzebuję jeszcze dołożyć opcję wysyłania kopii wiadomości do nadawcy e-maila z odpowiednią treścią (inną niż przychodzi do mnie). W innych postach znalazłem rady aby dopisać po prostu pod funkcją mail drugie jej wywołanie z innym adresem (zmienną) ale niestety u mnie nie chce to działać. Błąd UNEXPECTED @ lub jeśli mail bez @ to wtedy UNEXPECTED STRING.

Funkcja mail wygląda u mnie następująco:

Kod
@mail("moj@email.pl","Wiadomość ze strony www","$message","$header")

zmienna odpowiadająca za adres e-mail nadawcy to $email.
W jaki sposób dołączyć do mojego formularza opcję wysyłki potwierdzenia do nadawcy meila?
guilty82
Pokaz wiecej kodu, bo ta "funkcja" to troche za malo..

Czytales manuala? mail()
webasek
  1. <?php
  2. @mail("moj@email.pl","Wiadomość ze strony www","$message","$header")
  3. ?>

brak średnika powinno być
  1. <?php
  2. @mail("moj@email.pl","Wiadomość ze strony www","$message","$header");
  3. ?>

i wtedy daj jedno pod drugim i będzie działać.
Po za tym zawsze możesz skorzystać z BCC
lub do mail dodać drugiego odbiorcę
W obu jednak przypadkach wyślesz tą samą wiadomość dwa razy co więcej w drugim będą widoczne dwa adresy email.
Maxik
Dobra rada: nie obejmuj zmiennych cudzysłowem.
bary77
Coś źle robię lub czegoś nie rozumiem bo nie chce u mnie zadziałać. Zrobiłem dokładnie tak:
  1. <?php
  2. @mail("moj@email.pl","Wiadomość ze strony www","$message","$header");
  3. @mail("$email","Potwierdzenie wysłania wiadomości","$message","$header")
  4. ?>