Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Skrypt licytacji
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Szukam
brian1990
witam serdecznie wszystkich, mam prosbe do kogos kto jest mi w stanie pomoc... Mianowicie, potrzebuje cos na miare skryptu licytacji a wlasciwie chodzi o to aby po kliknieciu przycisku licytuj wynik aukcji sie zmienil tzn aukcja zostala podbita o dana kwote ktora moge ustalic sam oraz dana kwota zostanie odjeta z konta uzytkownika po zalicytowanie. Bardzo prosze o pomoc dodam ze jestem prawie zielony z PHP.
pyro
chodzi ci o cos w stylu osCommerce?
brian1990
szczerze to nie mialem z tym doczynienia tak wiec jesli mozesz mi cos przyblizyc o tym?
pyro
Internet ma wolne? czy jak? w kazdej wyszukwiarce 10 pierwszych wynikow opisuje co to jest, mozesz tez zajrzec na wikipiedie
brian1990
ok juz jasne co i jak, lecz byloby wszystko okey z oscommerce gdybym mogl robić w nim licytacje a nie ustawiac tylko ceny danego produktu. Tak więc prosilbym cos na miare skryptu licytacji.
dr_bonzo
http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8

I szukaj, ale nie wiem czy maja tak specyficzna funkcjonalnosc jaka potrzebujesz.
piotrooo89
napisanie prostego skryptu licytacji nie powinno być trudne. zrobisz sobie tabele w bazie w której będziesz miał id, idproduktu, aktualnacena, iduserka i po tym jak ktoś kliknie np na licytuj updatujesz odpowiednio wstawiając nowa cenę nowego klienta ot co cała filozofia...
brian1990
nei pytalem jak napisac tongue.gif tylko prosilem o pomoc jak to zrobic poniewaz nie pisalem jeszcze swoich skryptow php tak wiec jesli jest ktos taki bardzo prosze o pomoc
Cysiaczek
http://www.webdiary.pl/modules/download/viewcat.php?cid=24
10 sekund mi to zajęło, więc w czym widzisz problem kolego?
brian1990
no i to jest to:] teraz pokombinuje z tym co dostalem a wiec nalezy sie nagroda biggrin.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.