Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php]phpAuction
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
root boy
Witam mam nadzieje że was nie zirytują moje pytania winksmiley.jpg jestem nowy w programowaniu(szczerze mówiąc to nic nie umiem jeszcze no cóż... mam takie pytanko dotyczące phpAuction a mianowicie chodzi mi o instalacje i spolszczenie mam zainstalowanego easyphp (nie nie zapomniałem go odpalic heh) wrzucam ściągnięte pliki do katalogu `www` i odpalam localhost w przeglądarce a tu jakieś dziwności mi wyskakują na ekranie hmm...co powinienem zrobic żeby działało?? i jak zainstalowac spolszczenie(serio mam małe pojęcie o tym wszystkim) znajdzie się ktoś kto mnie przeprowadzie przez instalacje krok po kroku? chciałbym się też dowiedziec jakie są koszty zmian w tym skrypcie jak bym chciał to komuś zlecic bo sam nie dam rady niestety (choc nie ukrywam że to w przyszłości dopiero:) pomóżcie plizz Pozdrawiam Root Boy
bim2
Dziwności? Wróżbita już baluje na sylwestrze, więc nam nie przepowie jak one wyglądają. smile.gif
root boy
dziwnośc w sensie jakiegoś kodu na cały ekran i kilka linków

"; $cat_counter = (int)mysql_result($result, $i, "counter" ); if ($sub_count!=0) $cat_counter = "(".$sub_count.")"; else { $cat_counter = ""; /* if ($cat_counter!=0) { $count_string = "(".$cat_counter.")"; } else $count_string = ""; */ } $cat_url = "./browse.php3?id=$cat_id&SESSION_ID=$sessionIDU"; $TPL_categories_value .= "$std_font"; //$cat_name = ereg_replace ( " ", " ", $cat_name ); $TPL_categories_value .= "> $cat name"." $ltl_font$cat_counter</FONT>"."</FONT>
"; $i++; } $TPL_categories_value .= "

to tylko częśc i sorki że nie wyjaśniłem ;)Pozdro
bim2
Hmmm, to napewno serwer php? tongue.gif
root boy
tak zainstalowałem easyphp;) ma serwer i baze danych nie wiem o co chodzi próbuje też na yoyo ale tam mi krzyczy że nie ma pliku index a ma index.php3 wiesz o co może biegac? moje gg 528855 jak by się ktoś odezwał było by miło;)ale nie zmuszam.Pozdro
bim2