Oj...no to teraz to mam pytajnik, jak by to rozwiazac? a moze stara wersja tego papervision jest gdzies? Bo z tego co przedtem widziałem to jest na code.google trochę więcej plików, sprawdze czy są jakieś starsze, a jak nie to trzeba by było pisać samemu od nowa? robiłem coś z tutorialem, jeszcze to sprawdzę jak to się ma do karuzeli i może mi coś pomożesz, bo ja już nie mam pojęcia jak takie pozornie małe cuś zrobić w tym flash
Są jakieś starsze wersje z grudnia ale nie widzi mi się sprawdzanie ich kolejno, pokażę to co z tutkiem wymodziłem jak to też nie będzie to wtedy będę próbował z tamtymi wersjami.
Kod
package {
import com.gskinner.motion.GTween;
import com.leebrimelow.utils.Math2;
import com.theflashblog.fp10.SimpleZSorter;
import fl.motion.easing.Exponential;
import flash.display.Loader;
import flash.display.Sprite;
import flash.events.Event;
import flash.events.MouseEvent;
import flash.net.URLLoader;
import flash.net.URLRequest;
public class Carousel extends Sprite {
private var container:Sprite;
private var loader:URLLoader;
private var anglePer:Number;
public function Carousel() {
init();
loadXML();
}
private function loadXML():void {
loader = new URLLoader(new URLRequest("images.xml"));
loader.addEventListener(Event.COMPLETE, createCarousel);
}
private function createCarousel(e:Event):void {
var xml:XML = new XML(e.target.data);
var list:XMLList = xml.image;
anglePer = (Math.PI*2) / list.length();
for (var i:int=0; i<list.length(); i++) {
var imc:imCon = new imCon();
imc.buttonMode = true;
imc.addEventListener(MouseEvent.CLICK, onClick);
var l:Loader = new Loader();
l.x = -250;
l.y = -167;
l.load(new URLRequest(list[i].@src));
imc.addChild(l);
imc.scaleX = imc.scaleY = 0.5;
imc.angle = (i*anglePer) - Math.PI/2;
imc.x = Math.cos(imc.angle) * 450;
imc.z = Math.sin(imc.angle) * 450;
imc.rotationY = 36 * -i;
container.addChild(imc);
}
}
private function onClick(e:MouseEvent):void {
var tw:GTween = new GTween(container, 0.8, {rotationY:Math2.toDeg(e.currentTarget.angle+Math.PI/2), z:100},
{ease:Exponential.easeInOut});
}
private function init():void {
container = new Sprite();
container.x = 350;
container.y = 250;
container.z = 400;
addChild(container);
cover.addEventListener(MouseEvent.CLICK, stageClick);
this.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, loop);
}
private function stageClick(e:MouseEvent):void {
var tw:GTween = new GTween(container, 0.8, {z:400}, {ease:Exponential.easeInOut});
}
private function loop(e:Event):void {
container.rotationX = mouseY - 250;
SimpleZSorter.sortClips(container);
}
}
}
Takie coś wymodziłem z tutkiem, to jest na podstawi pliku XML z obrazkami, tylko w momencie kiedy według tutka pokazywało się już koło z obrazkami u mnie pokazało się puste białe i bezsensowne pole...super. A było to na podstawie tego tutka:
http://www.gotoandlearn.com/play?id=92Aha no i na stronie z tutkiem były pliki gotowe które teoretycznie powinny były działać, więc pobrałem już się cieszyłem a tu CS3 nie otworzy .fla bo zły format nie wiem dlaczego...