Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Skrypt do obsługi pytań
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
RESCUE1
Mam już dość. Przeszukałem milion stron ze skryptami, próbowałem przerobić znalezione skrypty, wreszcie chciałem napisać własny, ale jestem zbyt zielony :cry: Pomóżcie
Potrzebny jest mi skrypt typu "napisz do bravo" :wink:
a dokładniej:
Ma to być skrypt do obsługi pytań na stronie.
Wchodzi gość na stronę i poprzez formularz z polami imie, mail, pytanie zadaje pytanie, które jest widoczne na stronie.
Nastepnie przychodzi własciciel strony, loguje się i odpowiada na pytanie. Odpowiedź jest widoczna pod pytaniem. itd

coś w stylu:
tomaszek zjadłem wczoraj frytki i dziś mam zgage czy mozliwe ze jestem w ciązy ?
Drogi tomaszku na 100% nie jesteś w ciązy
natalia mam pryszcza na nosie co z nim zrobic ?
wyciśnij

Ma ktoś podobny skrypt questionmark.gif? albo jakieś sugestie jak jakis skrypt przerobić questionmark.gif?
mam serwer z php, cgi, mysql

POMÓŻCIE :cry:
Yacho
Cytat
Mam już dość. Przeszukałem milion stron ze skryptami, próbowałem przerobić znalezione skrypty, wreszcie chciałem napisać własny, ale jestem zbyt zielony :cry: Pomóżcie
Potrzebny jest mi skrypt typu "napisz do bravo" :wink:
a dokładniej:
Ma to być skrypt do obsługi pytań na stronie.
Wchodzi gość na stronę i poprzez formularz z polami imie, mail, pytanie zadaje pytanie, które jest widoczne na stronie.
Nastepnie przychodzi własciciel strony, loguje się i odpowiada na pytanie. Odpowiedź jest widoczna pod pytaniem. itd

coś w stylu:
tomaszek zjadłem wczoraj frytki i dziś mam zgage czy mozliwe ze jestem w ciązy ?
Drogi tomaszku na 100% nie jesteś w ciązy
natalia mam pryszcza na nosie co z nim zrobic ?
wyciśnij

Ma ktoś podobny skrypt questionmark.gif? albo jakieś sugestie jak jakis skrypt przerobić questionmark.gif?
mam serwer z php, cgi, mysql

POMÓŻCIE :cry: