Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: forumlarz>baza>wyszukiwarka..
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Szukam
Makciek
Witam

Jestem początkujący i potrzebuję pomocy ze skryptem/ami:
Na początek poszukuję skryptu/czegoś co zrobi to czego potrzebuję, który będzie zapisywał zapisywał dane podane w formularzu w bazie MySQL.(jestem bardzo początkujący, ale potrzebuję tego jak najszybciej)

I drugi krok to:
Wyszukiwarka która wyszuka rekord w bazie danych i pokarze wszystkie informacje zawarte w nim nim.

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za to dla nie których głupie pytanie tongue.gif
blooregard
Cytat
skryptu/czegoś co zrobi to czego potrzebuję,

Konkretnie to ująłeś.

Możesz uściślić: jesteś początkujący i potrzebujesz POMOCY w napisaniu czegoś takiego, czy po prostu oczekujesz, że ktoś po prostu Ci to napisze?
Makciek
o pomoc w napisaniu smile.gif
bo jak bym dostal gotowca to nic z tego nie wyniosę
a tak przynajmniej się czegoś nauczę smile.gif
nexis
Cytat(Makciek @ 29.05.2009, 22:27:41 ) *
a tak przynajmniej się czegoś nauczę smile.gif

Może zaczniesz od poprawnej pisowni?

Cytat(Makciek)
Wyszukiwarka która wyszuka rekord w bazie danych i pokarze wszystkie informacje zawarte w nim nim.
Makciek
chodzi mi o coś takiego(wyszukiwarka):
w bazie zrobiłbym takie pola w tabeli:"nazwa";"coś tam";"i tak dalej"
informacje z formularza byłyby zapisywane w tej tabeli, a wyszukiwarka pokazywała by to w takiej tabeli:


tylko, że oczywiście byłoby wyświetlane więcej rekordów niż jest na obrazku(oczywiście jeśli były by znalezione).

Ale na razie najbardzie zależy mi na tym formularzu, wiem że dla was to nic trudnego no ale dla mnie już jest problem :/

Cytat
<?php
$baza = mysql_connect('adres', 'login', 'haslo') or die ("Nie moglem sie polaczyc z serwerem");

mysql_select_db('nazwa bazy') or die ("Nie moglem znalesc bazy danych");