Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: skrypt Video Site Builder - problem
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
djsienka
Witam Wszystkich. Chciałem zainstalować skrypt filmów video. Wszystko wrzuciłem na serwer, zmieniłem chmody, zrobiłem bazę danych. Wszystko jak należy. Po instalacji wyskakuje mi takie coś
  1. The encoded file /home/a8555981/public_html/include/smarty/libs/Smarty.class.php has expired or is corrupt.
Co mam zrobić, żeby dalej ruszyć z tym skryptem. Jestem początkujący. Proszę o pomoc.
wookieb
A masz ffmpeg zainstalowane na serwerze? Zapewne z tego korzysta do konwersji filmow.
djsienka
Na pewno masz rację. Raczej nie ma tego na serwerze. Jest to darmowy hosting. Chcę na razie wypróbować ten skrypt więc nie opłaca mi się wykupować porządnego drogiego hostingu. Więc co mam zrobić. Czy da się to jakoś zainstalować samemu na tym serwerze, czy to już musi być zainstalowane. A może ktoś zna jakiś dobry darmowy hosting na tego typu testy, żeby wszystko co trzeba było już zainstalowane ?
wookieb
Zainstaluj sobi php na kompie i doinstaluj potrzebne biblioteki. Lecz jak znam zycie skrypt zapewne bedzie korzystal z polecen unixowych i nawet crona wiec chyba bedziesz musial testowac na linuxie. Bedzie to najtansze rozwiązanie.

Nie zainstalujesz tego sam na zwykłym hostingu.
djsienka
Korzystam z darmowego hostingu http://www.000webhost.com/features.
Z tego co widzę ma on : Cron Jobs,
Curl lecz nie posiada odpowiednich bibliotek do filmów.
Więc chyba nie mam szans na testowanie tego skryptu na darmowym hostingu. Niestety nie bardzo znam się na linuxie i na instalowaniu tam czegokolwiek.