Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Proste programy (pomoc)
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
grad
Witam. Jestem bardzo slaby z php a jutro pisze poprawe z kolokwium. Nie wiem czy to jest odpowiedni dzial ale sam sobie nie poradze ze skryptem. Mam wielka prosbe o napisanie mi chociaz 2 zadan ponizej zebym mogl na czym bazowac jak na poprawie bedzie cos podobnego. Btw cos w stylu podstawy php malo mi pomagaja (nie nadaje sie do tego) jestem grafikiem i w zyciu mi sie to raczej nie przyda a zaliczyc musze. Za pomoc bylbym mega wdzieczny:

1. Napisać program wyświetlający wynik dodawania kolejnych liczb całkowitych od 0 do 1000 jednocześnie
parzystych i podzielnych przez 7.

2. Stworzyc klase zwierze ze zmiennymi: waga, wiek, gatunek, nazwa.
Funkcja wypelnia od razu zmienne danymi. Funkcja zmieniajaca wiek o wartosc dana w parametrze.
Funkcja zwiekszajaca wage o jeden.

3. Napisać funkcję pobierającą 3 argumenty i wyliczającą pierwiastki równania kwadratowego.
Wyświetlajace je i zwracającą pierwszy pierwiastek.

4. Napisać prostą grę w kości. Użytkownik podaje jaką liczbę obstawia o 1 do 6. Podaje stawkę ile stawia po czym następuje
losowanie. Jeśli wygra to ta stawka X 6. Jak nie to traci to co obstawił. Gra ma się skończyć w wypadku straty całej gotówki
vokiel
To gdzie Ty się uczysz? Może zamiast na informatykę z elementami grafiki było iść na ASP ze specjalizacją: projektowanie stron www. Jeśli się do tego nie nadajesz to po co się męczyć?

1. Pętla for, w pętli sprawdzenie liczby if, reszta dzielenia modulo %, operator AND &&. Modulo ma być dla 2 (parzyste) i dla 7 (podzielne przez 7)