
Firma hostingowa z siedzibą w USA w stanie Michigan. Poza hostingiem zajmujemy się wsparciem klienta, rozwojem wolnego oprogramowania. Więcej można się dowiedzieć na naszej stronie: http://cloudaccess.net/about-us.html - tam też znajdziecie link do informacji o wpisie firmy do ewidencji stanowej - co jest dowodem na to, że nie jesteśmy firmą 'krzak'.
Wymagania :
Nie wymagamy żadnego specjalnego wykształcenia. Dla nas się liczy umiejętność pracy w zespole i doświadczenie.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
Dodatkowym atutem jest znajomość HTML, CSS, PHP oraz Joomla!
Opis stanowiska
Support dotyczy Joomla! i naszych serwerów. Pracownicy supportu odpowiedzialni są za rozwiązywanie różnych problemów, które klienci mogą mieć ze swoimi stronami. Głownym zajeciem jest zdiagnozowanie problemu i jego rozwiązanie, bądź gdy problem przekracza nasze kompetencje przekazanie go do odpowiedniego działu i poinformowanie klienta o aktualnej sytuacji.
Oferujemy:
Wysokie zarobki jak na supoort klienta i możliwości awansu. Z ludzi zatrudnionych teraz prawdopodobnie wykreujemy przyszłych team leaderów.
Pełne szkolenie.
Wsparcie całego zespołu.
Kontakt:
CV proszę słać na: eric@cloudaccess.net W tytule proszę wpisać: CV SUPPORT