Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: System ogłoszeniowy pod AUTOKOMIS
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Szukam
mThW
Witam, poszukuje skryptu ogłoszeniowego pod autokomis, gdzie będą sprzedawane zarówno auta jak i części do samochodów.

Znalazłem te:
http://www.getsoft.pl/produkty/auto-komis.html
Tutaj skrypt nie jest znacznie rozbudowany. Wyszukiwarka jest odpowiednia, brakuje tylko opcji do wystawiania części, nie jestem programistą więc tego nie napisze. Chodzi o to, by móc zmienić kategorie na "Części", a wtedy musiałyby zniknąć pola dotyczące przebiegu itd. a pojawić się pola odpowiednie do tej kategorii, "marka" -> "Chłodzenie" | itd. itd. coś podobnego jak na Allegro.

Skrypt ma służyć administratorowi, który posiada autokomis i chce sprzedawać części jak i samochody.

Ten jest również interesujący:
http://www.getsoft.pl/produkty/oferty-pracy.html
Wysłałem maila z pytaniami o ogłoszenia części samochodowych, zobaczymy co odpiszą. Nie wiem też, czy można wyłączyć całkowicie możliwość rejestracji nowych sprzedawców, którzy by dodawali swoje ogłoszenia. Skrypt bardziej mi się podoba od wersji 1.0.

Macie jakieś propozycję?

Pozdrawiam
M
thek
Od razu wspominam lojalnie, że miałem wątpliwą przyjemność pracować z innym skryptem tej firmy o nazwie BazaNoclegowa 3.0, zaś 4.0 wygląda mi tylko na podrasowany estetycznie. Skrypt nieoptymalny, z błędami, wrażliwy na ataki typu SQL injection, to co oni nazywają Cronem to śmiech na sali, wiele danych jakie powinny się znaleźć brakuje i trzeba samemu modyfikować zarówno strukturę bazy jak i samych skryptów. W przypadku awarii czegoś w serwisie zapomnij o jakimkolwiek sensownym przywróceniu porządku bo taka choćby ważności ofert opiera się na odpalanym codziennie skrypcie php o nazwie cron i odejmowaniem 1 z określonej kolumny. w momencie dania komuś bonusa ustala się więc nie data do kiedy go ma, ale ile dni go ma. To w przypadku zawiechy serwera lub czasowym wyłaczeniem crona przez providera kończy się tym, że w całej bazie możesz być o 1 lub więcej dni w plecy biggrin.gif Zamiast to sensowne oprzeć na timestamp to jakieś cuda wymyślają na kiju i przepychają przez wszystkie swoje serwisy. bo wątpię,że w innych wersjach jest to inaczej robione jak w oparciu o identyczny szkielet. W wersji 3.0 nawet nie mieli skryptu do automatycznego odzyskiwania haseł przez użytkowników. Nie wspomnę nawet o fakcie bezpieczeństwa hashy, które są nie tylko z użyciem tylko jednokrotnym md5 robione, to jeszcze bez soli winksmiley.jpg Dlatego daruj sobie firmę GetSoft, bo jest po prostu kiepska i jeśli nie zatrudnisz DODATKOWO programisty, który ich babole poprawi to ciężko widzę bezpieczeństwo i wydajność serwisu.

Przy okazji popatrz na wymagania tego skryptu: mysql 3.23, PHP4 i zapytaj webmastera co to oznacza. Powie ci, że skrypt jest stary, strukturalny i najpewniej już dość dziurawy oraz mało wydajny (wiele z nowszych dodatków bowiem nie istnieje ze względu na wsteczną kompatybilność ze starszymi wersjami PHP i MySQL). Mają więc w skrócie tylko kawał starego kodu sprzed iluś lat, który jedynie wzbogacają co jakiś czas o kilka funkcji i wypuszczają jako wersja z numerkiem wyżej by znowu kasy natrzepać winksmiley.jpg
mThW
To w sumie musze szukac czegos innego. Czy macie jakies propozycje? Pisalem do GetSoft maila w dniu zalozenia tego tematu i do dzisiaj mi nie odpisali nawet...


Musze zbudowac witryne dla wlasciciela autokomisu gdzie bede umieszczane tylko oferty informacyjne o sprzedazy aut oraz oferty sprzedazy czesci samochodowych.

thek
W takim wypadku najlepiej albo poszukać jakiegoś konkurencyjnego produktu z wsparciem producenta podczas instalacji i kilka miesięcy po wdrożeniu. Brak reakcji firmy w ciągu 2-3 dni to już porażka. Gdyby to był weekend - ok - firma ma wolne. Ale w środku tygodnia? W takich wypadkach jeśli w całej firmie nie ma prądu i netu to jeszcze rozumiem (sami mieliśmy awarię przedwczoraj z wizytą straży więc potrafię wybaczyć 1-dniowy poślizg), ale nawet potencjalni klienci powinni być fachowo obsłużeni. W mojej firmie pod telefonem są zawsze przynajmniej 2-3 osoby + informatyk gdy trzeba techniczną sprawę wyjaśnić. Ale nawet głupi mail dostaje odpowiedź w czasie do 24h. Kończymy pracę o 16, więc jeśli napisze później to dostaje odpowiedź góra do 9-10 rano. Ale zazwyczaj odpowiedź w ciągu 1-2godzin. W razie wykrycia usterki klient dostaje jakiś bonus. W przypadku drastycznych zmian wszyscy aktywni klienci dostają bonusowo coś. Tak powinno to w Twoim wypadku wyglądać i porządnej, dbającej o opinię firmy. Brak komunikacji już na tym etapie sugeruje, że firma po zakupie będzie zachowywać się podobnie lub gorzej.

Najlepiej by było dla Ciebie, gdybyś zlecił to porządnej firmie lub dobremu programiście. Wyjdzie to drożej, ale na bank dostaniesz to czego dokładnie chcesz, nie zaś jakąś protezę posklejaną, która działa bo działa.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.