Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: System ogłoszeniowy pod AUTOKOMIS
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Szukam
mThW
Witam, poszukuje skryptu ogłoszeniowego pod autokomis, gdzie będą sprzedawane zarówno auta jak i części do samochodów.

Znalazłem te:
http://www.getsoft.pl/produkty/auto-komis.html
Tutaj skrypt nie jest znacznie rozbudowany. Wyszukiwarka jest odpowiednia, brakuje tylko opcji do wystawiania części, nie jestem programistą więc tego nie napisze. Chodzi o to, by móc zmienić kategorie na "Części", a wtedy musiałyby zniknąć pola dotyczące przebiegu itd. a pojawić się pola odpowiednie do tej kategorii, "marka" -> "Chłodzenie" | itd. itd. coś podobnego jak na Allegro.

Skrypt ma służyć administratorowi, który posiada autokomis i chce sprzedawać części jak i samochody.

Ten jest również interesujący:
http://www.getsoft.pl/produkty/oferty-pracy.html
Wysłałem maila z pytaniami o ogłoszenia części samochodowych, zobaczymy co odpiszą. Nie wiem też, czy można wyłączyć całkowicie możliwość rejestracji nowych sprzedawców, którzy by dodawali swoje ogłoszenia. Skrypt bardziej mi się podoba od wersji 1.0.

Macie jakieś propozycję?

Pozdrawiam
M
thek