Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]funkcja mail() i automatycznie rozsyłające się wiadomości?
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
gosia21
Witam,

Mam problem, mianowicie na stronie posiadam proste logowanie na haslo wyciagane z bazy danych szyfrowane md5 z definiowana sesja - jeśli nie podasz hasła to system przenosi na strone logowania. Po zalogowaniu jest system wysyłki maili, który po kliknięciu "Wyślij" z odpowiedniego rekordu tabeli wyświetlającej się na stronie wysyła zawartość jednej z komórek na maila który jest na następnej komorce tego rekordu. Wszystko wyciagane z bazy MySQL a wysyłane za pomocą funkcji mail().

Problem polega na tym, ze nikt oprocz mnie hasla nie zna ale co jakiś czas o najróżniejszych godzinach część maili zostaje wysłana na moje testowe adresy. Pytanie czy raczej robia to boty ktore tam wchodza (mimo jakiejs tam ochrony za pomoca hasla) czy tez jest to wina skryptu. Jestem raczej początkująca więc proszę o zrozumiala na poczatkujacych pomoc. Będę bardzo wdzieczna.

Wykrywacz
Generalnie samo się nic nie robi. Pokarz jak to wygląda to może będziemy wstanie ci pomóc.
gosia21
  1. <?php
  2. $id = $_GET["id"];
  3. mysql_connect("serwer", "nazwa bazy", "haslo");
  4.  
  5.  
  6. mysql_select_db("nazwa_bazy");
  7.  
  8.  
  9. if(!isset($cmd))
  10. {
  11.  
  12. $result = mysql_query("select * from zapytania WHERE id=$id");
  13.  
  14.  
  15. while($r=mysql_fetch_array($result))
  16. {
  17.  
  18. $zapytanie=$r["zapytanie"];
  19. $email=$r["email"];
  20. $opinia=$r["opinia"];
  21. $autor=$r["autor"];
  22. $id=$r["id"];
  23. }
  24. }
  25. $message = "<html><body>Twoje zapytanie: <p />$zapytanie<p /> Opinia:<p /> <b>$opinia</b><p />Pozdrawiam<br />$autor<a href='mailto:adres@email.pl'>adres@email.pl</a></body></html>";
  26.  
  27. $header = "MIME-Version: 1.0\r\n".
  28. "Content-type: text/html; charset=iso-8859-2\r\n".
  29. "From: adres@email.pl <adres@email.pl>" . "\r\n";