ArchaniolDaniel
22.06.2010, 21:08:05
Tak jak w temacie.
Jestem początkujący a nawet bardzo początkujący i szukam pomocy żeby ktoś mi pomógł i wyjaśnił krok po kroku jak i co się robi by stworzyć stronę internetowa w PHP.
Co do tego co bym chciał stworzyć:
- Logowanie się użytkownik na stronie (profil użytkownik: Płeć, wiek, Miejscowość)
-Wysyłanie wiadomości PW (ale w przyszłości jak na stronę będzie więcej zarejestrowanych użytkowników)
-Dodawanie ogłoszeń w danym miejscu na stronie po wypełnieniu formularza.
-Wyszukiwarka ogłoszeń
Z tego do do tej pory juz mam zrobione:
-Konto na ugu.pl
-Baza danych na MySQL
-Tabela w bazie danych(ID typ:int(11) dodatkowo:auto_increment i region_name typ:varchar(50) )
Mam nadzieje ze mnie nie zjedziecie i nie wyślecie do html żebym się tam bawił bo to nie miejsce dla mnie. Ja szybko się uczę jeśli mi się dobrze wytłumaczy. bardzo proszę o cierpliwości nie jechanie po mnie.
Z góry dziękuje za poświecenie mi uwagi i czasu.
darko
22.06.2010, 21:10:37
Kup książkę i przerabiaj po kolei rozdział po rozdziale. Na tym forum znajdziesz mnóstwo linków do książek, a także dyskusje na ich temat. Wystarczy poszukać, korzystając z wyszukiwarki (zakładka forum -> szukaj)
tehaha
22.06.2010, 21:11:28
tego się nie da streścić w kilku słowach jedyne rozwiązanie dla Ciebie to jakiś kurs tu masz duży wybór
Temat: %5Blinki%5DKursy dla poczatkujacych, no chyba, że chcesz korepetycje online:)
ArchaniolDaniel
22.06.2010, 23:26:06
własnie chodzi mi o to żęby z kimś na gg lub przez pocztę wyjaśniał wszystko krok za krokiem jeśli by ktoś był chętny
Kolejnym krokiem jaki bym chciał wykonać to jest skrypt łączenia się z baza danych MySQL.
Moglby mi to ktos wytlumaczyc krok po kroku jak to sie robi??
yevaud
23.06.2010, 03:10:12
mysle ze jak rzucisz dobra stawke godzinowa to ktos sie znajdzie
nospor
23.06.2010, 06:08:25
Przerób najpierw kilka kursów php + mysql - pełno ich w necie. Potem bierz się za robotę.
Tymczasem Twoj temat przenoszę na giełdę ofert