Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat][MySQL][PHP]Raczkujacy
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
ArchaniolDaniel
Tak jak w temacie.
Jestem początkujący a nawet bardzo początkujący i szukam pomocy żeby ktoś mi pomógł i wyjaśnił krok po kroku jak i co się robi by stworzyć stronę internetowa w PHP.

Co do tego co bym chciał stworzyć:
- Logowanie się użytkownik na stronie (profil użytkownik: Płeć, wiek, Miejscowość)
-Wysyłanie wiadomości PW (ale w przyszłości jak na stronę będzie więcej zarejestrowanych użytkowników)
-Dodawanie ogłoszeń w danym miejscu na stronie po wypełnieniu formularza.
-Wyszukiwarka ogłoszeń

Z tego do do tej pory juz mam zrobione:
-Konto na ugu.pl
-Baza danych na MySQL
-Tabela w bazie danych(ID typ:int(11) dodatkowo:auto_increment i region_name typ:varchar(50) )

Mam nadzieje ze mnie nie zjedziecie i nie wyślecie do html żebym się tam bawił bo to nie miejsce dla mnie. Ja szybko się uczę jeśli mi się dobrze wytłumaczy. bardzo proszę o cierpliwości nie jechanie po mnie.

Z góry dziękuje za poświecenie mi uwagi i czasu.
darko
Kup książkę i przerabiaj po kolei rozdział po rozdziale. Na tym forum znajdziesz mnóstwo linków do książek, a także dyskusje na ich temat. Wystarczy poszukać, korzystając z wyszukiwarki (zakładka forum -> szukaj)
tehaha
tego się nie da streścić w kilku słowach jedyne rozwiązanie dla Ciebie to jakiś kurs tu masz duży wybór Temat: %5Blinki%5DKursy dla poczatkujacych, no chyba, że chcesz korepetycje online:)
ArchaniolDaniel
własnie chodzi mi o to żęby z kimś na gg lub przez pocztę wyjaśniał wszystko krok za krokiem jeśli by ktoś był chętny

Kolejnym krokiem jaki bym chciał wykonać to jest skrypt łączenia się z baza danych MySQL.
Moglby mi to ktos wytlumaczyc krok po kroku jak to sie robi??
yevaud
mysle ze jak rzucisz dobra stawke godzinowa to ktos sie znajdzie smile.gif
nospor
Przerób najpierw kilka kursów php + mysql - pełno ich w necie. Potem bierz się za robotę.