w javascript licznik/zegar może być tylko informacyjny i nic więcej

i wartości nie zapisuj w cookies [jedynie mało znaczące] - ważne rzeczy zapisuj na serwerze w zmiennych sesyjnych [coś więcej to odpowiednie tabele i baza danych - ale i tak po stronie sesji]... w cookies możesz trzymać identyfikator sesji [passkey] - jak ktoś go zmodyfikuje to zostanie wylogowany [w sesji zapisz sobie jeszcze useragenta i ip i sprawdzaj, czy ten passkej się zgadza - passkey w sesji masz generowany automatycznie - chyba, że napiszesz własny mechanizm sesji]...
więc co do licznika jako informacyjnego może on coś odliczać i pokazywać na stronie po czym przekierować/odświeżyć stronę - ale to jaka strona się pojawi powinna zależeć jedynie od zapisanych danych konta [takie przekierowanie/odświerzenie nie może być akcją uzy
szkodnika]... czyli w bazie masz np. zapamiętaną ostatnią akcję, gdzieś masz zapisane limity, że nie częściej niż ileś tam można coś zrobić, w bazie masz pole z czasem ostatniej takiej akcji z danej grupy - jeśli czas ostatniej akcji + limit czasowy następnej akcji > od aktualnego czasu to akcję wykonujesz [inaczej nic nie robisz gdyż nie zgodne]... to tylko taka logika - w js łatwo przekierować/odświeżyć stronę po określonym czasie - odliczań na forum tez było duuużo... ale mechanizmu gry nie uzależniaj od danych zawartych po stronie uzy
szkodnika