Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: kazdy uzytkownik widzi co innego
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Szukam
Miklonos
Chciałbym wprowadzić na moją stronę coś takiego że każdy użytkownik widzi co innego. Przykład:
użytkownik_1 widzi napis "siema"
użytkownik_2 widzi napis "elo"
użytkownik_3 widzi napis "cze"
itd.
i to wszystko w jednym miejscu. Mogę ręcznie wpisywać dla każdego użytkownika. Myślę że wiecie o co mi chodzi. smile.gif

mój skrypt logowania: http://www.forumweb.pl/viewtopic.php?t=46976
Crozin
Definiujesz sobie jakąś tablicę ze słowami:
  1. $userSpecific = array(
  2. 'greeting' => array(1 => 'hello', 2 => 'hi', 3 => 'good morning'),
  3. 'abc' => array(1 => 'def', 2 => 'ghi', 3 => 'jkl')
  4. );
A potem wyświetlasz odpowiedni element tablicy.
Miklonos
Jestem zielony w temacie php i nie za bardzo wiem co to tablica dry.gif Czy mógłbyś podać gotowy skrypt? Ja bym tylko uzupełniał nawę użytkownika lub id i wiadomość jaka ma mu się wyświetlić.
Wicepsik
Cytat(Miklonos @ 4.08.2010, 20:38:16 ) *
Jestem zielony w temacie php i nie za bardzo wiem co to tablica dry.gif Czy mógłbyś podać gotowy skrypt? Ja bym tylko uzupełniał nawę użytkownika lub id i wiadomość jaka ma mu się wyświetlić.

No to czas poznać tablice. http://www.google.pl/search?q=tablice+w+ph...lient=firefox-a
Miklonos
Ale mi chodzi o to że w tym samym czasie dwóch użytkowników widzi co innego.
thomson89
Funkcją rand losujesz indeks tablicy. Potem wywołujesz:
  1. echo $userSpecific['greeting'][$indeksRand];

Miklonos
Ale ja nie chce losować. Chce żeby każdy użytkownik miał przypisane określone wyrazy i żeby każdy miał co innego. np. Ja przypisuje dla użytkownikowi jakiś wyraz i zostaje mu on na stałe winksmiley.jpg
gorden
no to zależy czy masz logowanie na bazie danych, czy na plikach tongue.gif no i powiedz jak chcesz przypisać, bo innego sposobu nie widzę od losowania.