Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: sonda - pomocy
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
aiiasse
Witam wszystkich. Potrzebuje skrypt sondy na swoja stronę. Szukam na necie już 3 dzień i nic konkretnego nie znalazłem. Proszę mnie nie odsyłać do google, bo od google moje poszukiwania się zaczęły. Jest parę skryptów nie powiem ale tak to jest opisane niechlujnie ze nie mam pojęcia co gdzie wkleić żeby to ładnie działało. Znam się już trochę na tworzeniu stron lecz nie znam się jeszcze na php, a sonda jest mi bardzo potrzebna. Wiec proszę was o pomoc.
krispak
Wystarczy dobrze poszukac, tutaj masz tego pelno, zarowno platne jak i darmowe.
Pozdrawiam
aiiasse
Ściągnołem sonde z tej strony. Czy ktoś by mi mógł podpowiedzieć jak mam ja uruchomić na swojej stronie.
http://www.phppoll.org/
wookieb
Przecież w pliku README jest wszystko napisane.
aiiasse
No własnie nie rozumiem tego za dobrze. Może mi powiesz co i jak
wookieb
No to napisz czego nie rozumiesz i choć trochę postaraj się coś zrobić. Bo napisaniem "nie rozumiem tego" oznacza "nawet nie zacząłem".
aiiasse
Nie rozumiem jak mam to wrzucić na swoja stronę. Żebym umiał to bym nie strugał z siebie głupka. Po prostu potrzebuje sondy jak najszybciej, a nie znam php. Wiec jak był byś taki miły to powiedz mi jak mam to wykonać i wytłumacz mi co, jak i dlaczego, a będę Ci wdzięczny.
nospor
Przecież masz tam napisane jak wół 6 prostych kroków. 5 z nich nie wymaga żadnej znajomosci php.
Jedynie pkt 6 jej wymaga, wiec ci powiem:
tam gdzie chcesz miec sonde masz zrobic
include('vote/poll.php');
wookieb
Masakra. Nie stary. Ani ja ani inni nie jesteśmy od podcierania tyłka po kiblu.
Masz umysł to go użyj. PRZECZYTAJ README i tam jest jasno napisane co zrobić. "skopiuj", "wejdź", "zmień chmod (google -> totalcommander chmod)" to nie sa operacje wymagające ogromnej jakiej wiedzy.