Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: skrypt do zebrania danych z forum internetowego
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Szukam
niera
Serdecznie witam wszystkich, mam do Was wielką prośbę. Piszę pracę magisterską na socjologii i jednym z badawczych elementów jest strukturalna analiza społeczności na forum internetowym wraz z wizualizacją czyli siecią powiązań - kto z kim. Narzędzie do wizualizacji mam i teraz szukam narzędzia, które zbierze dane z forum a mianowicie efektem powinna być macierz, gdzie w kolumnach i wierszach są nazwy użytkowników, a w komórkach liczby oznaczające ilość wątków forum, w których odpowiednie pary wspólnie pisały - na takiej zasadzie:

Czy ma ktoś może pomysł czy znajdę gotowy skrypt, lub coś w tym stylu? Obiło mi się o uszy, że to musi być coś w stylu net crawlera, ale jeśli chodzi o php itp. to jestem zielony jak oliwka. Jeśli to ważne - forum opiera się na skrypcie vBulletin® Version 4.1.

Będę wdzięczny za każdą pomoc.
uupah5
Cytat(niera)
Czy ma ktoś może pomysł czy znajdę gotowy skrypt, lub coś w tym stylu? Obiło mi się o uszy, że to musi być coś w stylu net crawlera, ale jeśli chodzi o php itp. to jestem zielony jak oliwka. Jeśli to ważne - forum opiera się na skrypcie vBulletin® Version 4.1.

osobiście powątpiewam, że znajdziesz gotowca pasującego do opisanych potrzeb.
spróbuj na http://www.vbulletin.org/forum/index.php - jeśli tam nikt Ci nie podpowie, to znaczy, że należałoby przygotować dedykowane narzędzie.
niera
Dzięki, na pewno tam też spróbuję, a z napisaniem dedykowanego narzędzia będzie raczej kłopot sad.gif , bo jak wspominałem jestem zielony jak oliwka w temacie PHP, coś tam liznąłem z HTML, ale to raczej w tej sytuacji nie ma znaczenia. Nawet nie wiem jak bardzo skomplikowany może, być tego typu skrypt.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.