Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Praca zdalna] dla programisty PHP
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
GaB
Poszukujemy poważnego programisty do STAŁEJ współpracy (praca zdalna) przy rozbudowie Platformy Biznesowej.

Wymagania:

• PHP5, PHP6 i programowanie zorientowane obiektowo
• MySQL
• JavaScript (AJAX)
• Smarty
• Podstawy MVC i CSS
• Podstawy administrowania systemem Linux
• Umiejętność pracy z cudzym kodem

ZGŁOSZENIA (wraz ze swoim CV oraz informacją o wykonanych projektach) proszę przesyłać na adres: php@openesale.com
rzymek01
przepraszam, że się wtrącam, ale trudno będzie znaleźc programistę php6 smile.gif
pyro
Cytat(rzymek01 @ 28.06.2011, 20:54:32 ) *
przepraszam, że się wtrącam, ale trudno będzie znaleźc programistę php6 smile.gif

A to czemu? Ja jestem programistą PHP6, problem?
Grzyw
Cytat(pyro @ 28.06.2011, 21:45:11 ) *
A to czemu? Ja jestem programistą PHP6, problem?
Pyro, ostatnim formalnym releasem jest wersja 5.3.6 wypuszczona w marcu tego roku. A dosłownie wczoraj ogłoszono wypuszczenie wersji Alpha1 5.4

pyro
Cytat(Grzyw @ 29.06.2011, 09:06:42 ) *
formalnym

Spawnm
http://pl.wikipedia.org/wiki/PHP#PHP_6
O czymś nie wiemy?
teutates
IMO Cofniecie sie z obiektow do Turbo Pascala, no ale pare plusow tez sie pojawi.

Pisanie w takiej technologii nie przestawia zadnych plosow (duzo sie moze zmienic) i koszty projektu rosna wtedy w kosmos smile.gif

Ale fakt faktem, da sie wink.gif
rzymek01
Wiem, że "istnieje" już PHP6, jednak nie zainstalujesz na serwerze php6, a tym sam nie skorzystasz z wszelkich nowości, czyli praktycznie php6 jest narazie tylko projektem

edit: chyba, że istnieją już w miarę stabilne i udokumentowane wersje php6, to mea culpca, peace smile.gif
pyro
Cytat(rzymek01 @ 29.06.2011, 11:34:25 ) *
Wiem, że "istnieje" już PHP6, jednak nie zainstalujesz na serwerze php6,

Niby czemu nie? Prawo grawitacji chyba mi nie zabroni tongue.gif
webdice
Po 10 punkcików za każdy post? Zamykam.