Witam,

sprawdzałem na OpenSourceCMS, ale czegoś dedykowanego nie znalazłem, a dzięki pytaniu tutaj może uda mi się zaoszczędzić czas na poszukiwanie modułów do istniejących CMSów.

Szukam jakiegoś darmowego CMSa, który ułatwi mi stworzenie portalu typu "skryptoteka", czy biblioteka skryptów JS. Najlepiej, gdyby było to napisane strukturalnie, bo inaczej trudno mi się połapać w kodzie (jestem samoukiem).

Funkcje, jakie CMS musiałby oferować, to:
- rejestracja, logowanie, przypominanie hasła (standard)
- możliwość komentowania treści przez userów i wystawiania ocen,
- jakaś możliwość katalogowania zawartości (choćby tagami).

Dodatkowo, potrzebne jest takie specyficzne "coś". Marzy mi się, aby każdy autor skryptu mógł edytować kod on-line. Nie wystarczy sama możliwość uploadu plików z kodem JS.

Czy znacie może jakiś edytor WYSIWYG z podświetlaniem składni JS?

Skrypty mają być instalowane w Greasemonkey, więc użytkownicy portalu muszą mieć możliwość downloadu pliku z rozszrzeniem *.user.js.
Jak to będzie rozwiązane, to kwestia wtórna - może to być możliwość edytowania treści pliku przesłanego przez autora, albo kod może być zapisany w bazie, a kliknięcie przez użytkownika w link spowoduje wygenerowanie skryptu - wsio rawno.

Idealnie byłoby, gdyby można było tworzyć "wersje" skryptu - autor dodawałby tylko jeden raz "node" z opisem skryptu JS (opisem działania i funkcji), a sam kod/plik mógłby mieć wiele wersji.

Od kilku lat używam drupala, wiem, że jestem w stanie na bazie drupala zrobić samemu dodatkowe moduły, albo przekombinować jakieś istniejące, ale zajmie mi to strasznie dużo czasu. Czy ktoś kojarzy może jakieś gotowe rozwiązania?

Jest jakiś edytor WYSIWYG z podświetlaniem składni JS? Chodzi mi o udostępnienie rozwiązania na wzór: http://www.amyeditor.com, choć może być dużo mniej skomplikowany (byle dawał możliwość edycji kodu on-line i podświetlał składnię).