Witam,

Nie wiem, czy znalazłeś się tutaj przez przypadek, czy z wyboru, ale mogę zapewnić, że decydując się na moje usługi z pewnością się nie zawiedziesz. Zajmuję się tworzeniem oraz modyfikacją forów dyskusyjnych. W związku z tym, bardzo chętnie podejmę się współpracy przy tworzeniu różnego rodzaju serwisów, forów internetowych itp. Jestem w stanie wykonać każde zlecenie. Gwarantuję profesjonalizm, doświadczenie, zaufanie oraz uczciwość (co w dzisiejszych czasach według mnie jest najważniejsze!).

Usługami internetowymi zajmuję się od roku 2004, odnosząc po drodze wiele sukcesów. Posiadana przeze mnie wiedza, wzbogacona doświadczeniem praktycznym, pozwala mi oferować sprawdzone usługi o wysokiej jakości. Na przestrzeni kilku lat zrealizowałem kilkadziesiąt projektów, zaufało mi wielu Klientów, którzy powierzyli opiekę nad swoimi witrynami internetowymi. Wielu zadowolonych Klientów wystawiło mi pozytywne komentarze, a nawet udzieliło referencji. Ofertę moich usług można znaleźć także w serwisie aukcyjnym Allegro.pl

Serwis zajmuje się głównie tworzeniem, instalacją oraz modyfikacją forów dyskusyjnych działających na aplikacji phpBB (phpBB2, phpBB modified by Przemo, phpBB3). Wykonujemy również style/szablony graficzne dedykowane pod tematykę strony forum.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani prowadzeniem forum dyskusyjnego na wysokim poziomie, to zapraszam do skorzystania z moich usług. Zakres moich prac jest bardzo szeroki. Chętnie podejmuję nowe wyzwania i nie boję się realizacji ambitnych projektów.

Serwis phpBB Assistant oferuje:

- Zainstalowanie forum dyskusyjnego, założenie forum, instalowanie forum

- Przenoszenie forum phpBB, baz danych MySQL itp.

- Aktualizacje forum phpBB

- Eliminowanie wszystkich błędów, problemów występujących na forum phpBB

- Wgrywanie poprawek, łatek na forum dyskusyjne phpBB

- Zainstalowanie stylów (templates), modów, hacków, dodatków na forum dyskusyjne phpBB

- Instalowanie modyfikacji