Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Symulator w .exe - Jak edytować?
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
Domin23
Witam mam takowy problem, ponieważ w programowaniu jestem zielony, a mam taki symulator skoków narciarskich. Otóż chciałbym wprowadzić w nim punktację na niektórych skoczniach jak, jest tam w tym wprowadzone czyli np. K120 +1,8 pkt za 1 metr ponad 120 m, -1,8 pkt za każdy metr poniżej 120 m. Jest już tak właśnie wprowadzone. Zaś na skoczniach np K64,K65,K80,K85,K99,K106,K115,K195 nie ma punktacji. Więc zwracam się z prośbą, czy ktoś umiałby mi edytować takowy plik i wprowadzić punktacje na tych wirtualnych skoczniach. Na Pw mogę wysłać link.
PS: Jeśli napisałem w złym temacie, to przenieście go do odpowiedniego, ponieważ nie za bardzo wiedziałem gdzie to napisać smile.gif
Niktoś
Napisz do producenta gry,żeby udostępnił Tobie kod źródłowy ,pozmieniaj algorytmy odpowiedzialne za naliczenie punktacji i skompiluj aplikacje.smile.gif

Ps.Ingerencja w kod źródłowy bez zgody autora,to złamanie licencji lub praw autorskich.A tak poza tym nikt raczej nie będzie się bawił w poszukiwania właściwego kompilatora w którym został program skompilowany ,aby go zdekompilować.
Domin23
To nie jest gra tylko symulator napisany przez znajomego mojego kolegi, tylko nie mam ani ja oni on z nim kontaktów, a ten plik można edytować nie jest chroniony. Tylko nie za bardzo wiem jak i jakim programem można takie coś zedytować smile.gif

Mógłby ktoś mi edytować pod moje potrzeby symulatora? Bo ja raczej nie ogarnę zbytnio o co w tym chodzi smile.gif
szmerak
Nie da się takiego pliku wyedytować... Musisz posiadać kod źródłowy tego... najprawdopodobniej C/C++
Taki plik exe jest już przekonwertowany na kod maszynowy... rozumiany tylko dla maszyn!
Domin23
Aha, no to takiego pliku raczej nie posiadam, cóż trudno.
johny_s
disassembler
Orzeszekk