Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]PHP pomoc
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
g29
Problem mam następujący... Studiuję informatykę, I semestr. Mam jakieś 2 godziny, żeby oddać pracę z programowania. Niestety, tego języka nie ogarniam... 6 zadań, które muszę robić, ktoś już tutaj wrzucał (http://forum.php.pl/lofiversion/index.php/t167092.html), ale odpowiedzi nie było, czemu się nawet nie dziwię wink.gif Moje doświadczenie z programowaniem stanęło na Pascalu. Później nauczycielka "uczyła" nas języka C, ale samej teorii nikt nie lubi, praktyki było zero. I tak właśnie stanęło na Pascalu. Na studiach nie było mnie może na jednych ćwiczeniach z programowania (studia zaoczne, więc w tym semestrze tylko kilka tych spotkań było). I na tych ćwiczeniach niestety niczego się nie nauczyłem :/ Przerobiliśmy jakoś html, i teraz właśnie php. Niestety, ale przepisywanie wszystkiego z tablicy do kompa niczego mnie nie nauczyło. Na dodatek, powodu swojej głupoty, nie zgrywałem sobie tych programów na pendrive'a :F I teraz prośba! Nie proszę już o to, żeby ktoś to zrobił. Tylko chociaż nakierował mnie, jak to zrobić. Może uda mi się termin przełożyć. Mam nadzieję. Ale jak zacząć? Jak napisać skrypt sprawdzający te funkcje? Z góry dzięki.
by_ikar
IMO wychodzę z takiego samego założenia co ludzie w tamtym temacie. Jeżeli nie umiesz, nie rozumiesz, to się tego nie podejmuj, bo to nie ma sensu. Tam nie ma na co cię nakierować, bo wszystko jest tak banalnie proste że przy odrobinie wyobraźni i samo zaparcia nawet gotowce byś znalazł, już nie wspominając o tym że mógłbyś się tego nauczyć. Nie prawię ci morałów, nawet nie chcę. Jedynie cię uświadamiam, że się nie nadajesz. Jeżeli nawet w dwa tygodnie nie opanowałeś wiedzy, która pozwoliłaby ci na zapisanie najprostszej funkcji która sumuje jakieś podane parametry, to niestety, programowanie to nie gry komputerowe..