Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Textbox na zdjęciu ( reklamu przesuwają )
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Zielonkawy18
Witam ponownie

Ustawiłem jako tło ( centralnie ) obrazek. Potem ustawiłem tak pozycję textboxów aby odpowiadały moim wyobrażeniom i jest ok. Ale gdy wedję w IE ( nie ma tam Ad-blocka ) to reklama ładnie tło zdjęcia przesuwa w dół, natomiast textboxy zostają tam gdzie zostają, wszystko się dekomponuje. Myślę, że trzeba jakoś zczytać wysokość reklamy, ale nie mam doświadczenia w tym jeszcze.

Pozdrawiam
memory
kod strony
b4rt3kk
Textboxy winny sie znajdować wewnątrz bloku z tym zdjęciem, które masz w tle lub w inny sposób powinny być powiązane z jego pozycją.
Zielonkawy18
Dziękuję za odpowiedź. Poczytałem trochę o pozycjonowaniu elementów. Tłu nadałem relative natomiast textboxom nadałem absolute, ale to nic nie pomogło.

1.  
  2. <Form Name ="LOGOWANIE" Method ="POST">
  3. <div style="background: url(MyHost/x.jpg); position: relative; background-position: center; background-repeat: no-repeat; margin-top: 40px; height: 600px;"></div>
  4. <input type="text" name="uzytkownik" value="" style="position: absolute; left: 780px; top: 290px; "/>
  5. <input type="text" name="haslo" value="" style="position: absolute; left:780px; top: 330px; "/>
  6. <input type="submit" name="Zaloguj" value="Zaloguj" style=" position: absolute;left: 780px; top:365px; "/>
  7. .....
b4rt3kk
To pomoże:

1. <div style="background: url(MyHost/x.jpg); position: relative; background-position: center; background-repeat: no-repeat; margin-top: 40px; height: 600px;">
  2. <input type="text" name="uzytkownik" value="" style="position: absolute; left: 780px; top: 290px; "/>
  3. <input type="text" name="haslo" value="" style="position: absolute; left:780px; top: 330px; "/>
  4. <input type="submit" name="Zaloguj" value="Zaloguj" style=" position: absolute;left: 780px; top:365px; "/>
  5. </div>