Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Menu modularne
Forum PHP.pl > Forum > PHP
czacha777
Witam jestem początkujący i chciałbym zapytać jak zrobić prawidłowo menu modularne? robię to poniższy sposób no ale plik z tekstem się ładuję a grafika już nie w kodzie przedstawia się to tak, wygląda na to jak by otwierało tamten plik a nie ładowało do wcvześniej przygotowanej szaty graficznej
CODE

index.php
<?php
echo '<? xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>'
?>
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
<link href="styl.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<meta name="Description" content="Strona o dinoazurach, Dinozaury władcy ziemi z przed wieków, dinozaury mięsożene,
dinozaury rośliniżerne," />
<meta mame="keywords" content="Strona o dinoazurach, Dinozaury władcy ziemi z przed wieków, dinozaury mięsożene,
dinozaury rośliniżerne,tyranozaur,allozaur,jura,kreda," />
<title>Dinozaury władcy ziemi z przed wieków</title>
</head>
<body>
<div id="main">
<div id="header">

</div>
<div id="menu">
<?php require 'include/linki.inc1.php';
?>
</div>

<div id="middle" class="blok">
<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />
</div>
<div id="wrap">
<h1>STICKY FOOT!</h1>
</div>

<div id="footer" class="blok">

</div>

</div>
</body>
</html>

linki.inc1.php
<div id="menu">
<ul>
<li><a href="include/mi.php" class="linki" id="linki1">Dinozaury mięsożerne </a></li>
<li><a href="include/ro.php" class="linki" id="linki2">Dinozaury rośliniżerne </a></li>
<li><a href="include/gl.php" class="linki" id="linki3">Strona główna </a></li>
<li><a href="include/pop.php" class="linki" id="linki4">Popularne gatunki </a></li>
<li><a href="include/ndm.php" class="linki" id="linki5">Napisz do mnie </a></li>
<li><a href="include/om.php" class="linki" id="linki6">O mnie</a></li>