witam pisze prosta gre w js. na poczatku generowana jest plansza ktora sklada sie z 2000 pol (kazde to element w tablicy). tablica tworzona jest dynamicznie do kazdej przyposywana jest losowa liczba. jak generuje tablice z 200 elementami to wszystko jest okej gra chodzi plynnie itd. Ale jak dam 2000 to gra sie zacina. To chyba dlatego ze js tworzy ta tablice w tle. Dochodzi do kodu z tablica robi ja a w miedzyczasie puszcza gre dalej. A ja chce zeby puscil ja jak jzu ta tablice zrobi zeby gra sie nei scinala. Jak to zrobic? Caly blok odpowiedzialny za ruch gry objac np. w if (tablica.lenth == 2000) { // gra// };

tylko bez sensu jesli on co pol sekundy (co tyle aktualizuje sie canvas) bedzie sprawdzal warunek. jest na to jakies lepsze zdarzenie jak .onload (nie doslownie tylko w tym dzialaniu) albo jakies wymuszczenie warunku zrobienia czegos przed przejsciem dalej?
a gdybym np zalaczal tablice src/
a gdybym np zalaczal tablice src/