Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Budowa mini zaplecza SEO
Forum PHP.pl > Forum > Optymalizacja i pozycjonowanie stron - SEO
karakara
Witam, jestem zielony jeśli chodzi o SEO.

Załóżmy że mam 5-7 stron z których chciałbym zbudować jakąś mini SEO strukturę.
I jedna stronę która miałaby być jak najbardziej wspierana przez te 5-7 pozostałych.

Jak najlepiej to zrobić ?
Omni
Tutaj wiele opcji nie masz

Stawiasz strony zaplecze 5/7 i z nich linkujesz z danym anchorem (słowem kluczowym) do strony docelowej - z jednej domeny możesz mieć wiele anchorów tylko pamietać należy że na konkretnej podstronie z serwisu który linkuje możesz mieć TYLKO 1 linka do strony docelowej (ten sam adres) - słowo kluczowe (anchor) nie będzie miał tu znaczenia

Pamiętać też należy że zarówno te strony (zaplecze) jak i stronę docelową należy też linkować dodatkowo z innych lokalizacji np przy pomocy dodawarek do katalogów - tu polecam OmniADD (tani) lub OmniSPEED więcej opcji etc ale dla twoich potrzeb może być to za wielka machina

Dodatkowo też pomyśl czy może nie wybrać się na jakieś szkolenie SEO
swirus71
Widzę "Kojocie" że szalejesz po forach... Poza tym jak najbardziej słuszna opcja... i również się zgodzę że niekoniecznie konieczne będzie posiadanie omniadda - to już zależy od fraz... a konkretnie od poziomu trudności. smile.gif
ranczopod
A jak najlepiej wyszukiwac linki do follow? I z jakich materiałów bezpłatnych w necie się uczyć SEO?
matw
Myslę, że jeżeli chodzi o naukę to warto zaglądnąć na forum PiO:
http://www.forum.optymalizacja.com/
karakara
Cytat(Omni @ 19.12.2012, 21:48:36 ) *
Tutaj wiele opcji nie masz

Stawiasz strony zaplecze 5/7 i z nich linkujesz z danym anchorem (słowem kluczowym) do strony docelowej - z jednej domeny możesz mieć wiele anchorów tylko pamietać należy że na konkretnej podstronie z serwisu który linkuje możesz mieć TYLKO 1 linka do strony docelowej (ten sam adres) - słowo kluczowe (anchor) nie będzie miał tu znaczenia