Witam.
Nie jestem pewien, czy odpowiedni dział... Ale wydał mi się najodpowiedniejszy.
Otóż jest taka sytuacja:
Moja ciotka, mieszkająca od paru lat we Włoszech, prowadzi bloga turystycznego (w języku włoskim). Teraz, chciałaby stworzyć także wersję polską.
Ale... Ma dostęp do zaplecza bloga włoskiego, dodaje, edytuje wpisy... Blog nie stoi na na żadnym gotowym CMSie a programista nie pomyślał o funkcji eksportu bazy danych z poziomu PA.
Z programistą ciotka nie ma kontaktu, a ja zostałem poproszony o przygotowanie artykułów do tłumaczenia - czyli skopiować do .txt lub .doc zachowując drzewo kategorii.
Dodam, że wpisów jest ok. 1000 przeciętnie po 500-1000 znaków, 6 głównych kategorii a w każdej po 5-8 podkategorii. Dlatego chciałbym uniknąć sposobu: CTRL+C, CTRL+V, bo przy takiej ilości wpisów zajęłoby mi to dwanaście ruskich miesięcy.
Przeszperałem google, znalazłem jakiś sposób z wykorzystaniem Microsoft Visual Basic ale jest zbyt powolny, może 2x szybszy od CTRL+C, CTRL+V.
Następnie znalazłem program WebHTTrack - ale kopiuje po prostu pliki z serwera na dysk.
Zrezygnowany piszę więc z prośbą o pomoc. Czy ktoś z użytkowników tego forum ma na to jakiś patent?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.