Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pionowe MENU [HTML]
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > HTML \ XHTML
qadax
Witajcie! Mam problem, otóż chciałbym "dokleić" w kodzie HTML pionowe menu tak jak na tym obrazku:



Prosze o jakiś kod przykładowy.
pedro84
Lista nieuporządkowana <ul><li></li></ul> + odpowiednie ostylowanie w CSS.
in5ane
Podaj swój kod tej Twojej strony lub chociaż adres do niej. No na pewno musisz stworzyć dwa takie kontenery (jeden na menu), a drugi na te całą resztę strony. I oba ustawione na float: left;. A co do samego menu (i jego wyglądu), to jak mój poprzednik Ci napisał, lista nieuporządkowana z odpowiednim ostylowaniem.
qadax
http://www.pd-ptsrp.c0.pl/


W którym miejscu te <ul><li></li></ul> umieścić, przed HEADem czy gdzie?
Oraz jak zrobić te osobne kontenery - jestem zielony biggrin.gif
pedro84
Tam gdzie chcesz menu umieścić, zależnie od struktury Twojej strony.

Znasz w ogóle jakiekolwiek podstawy HTMLa?
in5ane
Przecież Ty w tym swoim bałaganie (no bo nie ośmielę się to coś nazywać kodem HTML) masz już UL'ki, więc zerknij jak to tam wygląda i tak to sobie zrób smile.gif
qadax
@pedro84
nie nie znam, strona się sama napisała... głupie pytanie.

A mógłby ktoś napisać w którym miejscu należałoby dopisać kolejne il, lu? np. poprzez wyciągnięcie fragmentu kodu ze źródła strony i dopisać jak mniej więcej powinno to wyglądać?
pedro84
Cytat(qadax @ 1.06.2013, 18:55:48 ) *
@pedro84
nie nie znam, strona się sama napisała... głupie pytanie.

A mógłby ktoś napisać w którym miejscu należałoby dopisać kolejne il, lu? np. poprzez wyciągnięcie fragmentu kodu ze źródła strony i dopisać jak mniej więcej powinno to wyglądać?

Patrząc na to jakie pytania zadajesz, to Twoja odpowiedź należy do tych głupich... Nie il, a <li>. Poza tym, ten kod to sieczka - trochę pokory kolego.

Wstaw go w jakiś kontener, a ten tam gdzie ma być widoczny. Cała filozofia.
Talidali