mam taki problem że po odświeżeniu strony pamięta mi utawienia ze slidera i późnie przy poruszaniu nim są podawane złe dane. Jak zrobić zeby dane zawsze były takie jak przy pierwszym otwarciu strony.
<html lang="en"> <head> <meta charset="utf-8" /> <link rel="stylesheet" href="http://code.jquery.com/ui/1.10.3/themes/smoothness/jquery-ui.css" /> <script> $(document).ready(function() { $( ".pierwszy" ).slider({ animate: true, range: "min", value: 50, min: 10, max: 100, step: 10, slide: function( event, ui ) { $( "#slider-result" ).html( ui.value ); $("input[name='ilosc']").val(ui.value); suma(); } }); $( ".drugi" ).slider({ animate: true, range: "min", value: 50, min: 10, max: 100, step: 10, slide: function( event, ui ) { $( "#slider-result1" ).html( ui.value ); $("input[name='dni']").val(ui.value); suma(); } }); function suma() { var ilosc = $("input[name='ilosc']").val(); var dni = $("input[name='dni']").val(); var wynik = ilosc*dni; $('#wynik').html(wynik); } }); </script> </head> <body> <input type="hidden" name="ilosc" /> <input type="hidden" name="dni" /> </body> </html>