Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Zlecę/PHP] Podstawkę CMS
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
john-johnson
Witam!

Nie jestem programistą, ogarniam PHP ale nie na tym poziomie. Skrypt będzie użyty jako czat i jako cms.

Dostępne są gotowe skrypty tego typu, ale chcę mieć zbudowany tak jak lubię i tak jak potrzebuję. Sam go rozbuduję, od programisty oczekuję tylko najtrudniejszego w tym wszystkim - czyli zbudowania podstawki.

Powinna składać sie z funkcji:

1. Zarządzanie użytkownikami (logowanie, rejestracja, email aktywacyjny, dodawanie, edycja, usuwanie)
2. Zarządzanie artykułami (dodaj, edytuj, usuń)
3. Bezpieczeństwo (bezpieczne sesje i formularze, hash w hasłach, losowe dodatkowe identyfikatory, np. sha1(date) w celu dodatkowego zabezpieczenia artykułów/użytkowników)
4. Programowanie obiektowe

Pliki:

Index

index.php - Linki do każdej z tych stron

Site: Przykładowo tekst w stylu "Zalogowano jako Użytkownik".

site.php - Dostęp dla gości
site_user.php - Dostęp dla użytkownika
site_admin.php - Dostęp dla administratora
settings.php - Ustawienie tytułu strony.

Article: Tylko tytuł, treść i identyfikatory

articles.php - Wyświetlanie wszystkich artykułów
article_add.php - Dodawanie
article_edit.php - Edycja (po przekierowaniu z articles.php)
article_delete.php - Usuwanie

User:

login.php
register.php - login, email, hasło1, hasło2, rola (sprawdzanie poprawnosci emaila oraz obu haseł, wysyłanie emaila aktywacyjnego, ustawienie standardowej roli użytkownika)
profile.php - wyświetlenie loginu, oraz emaila

4. Programowanie obiektowe: (dodatkowe informacje)

Interesują mnie wygodne funkcje typu:

addUser (nick, email, password, role) {}
editUser (nick, email, password, role) {}
addArticle (title,article,category) {}

Korzystanie z nich: isLoggedIn(), checkRole($user_id), printArticles(ilość,kategoria)

1. $user_role = checkRole($user_id);
  2.