Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: onclick w funkcji
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > JavaScript
imosek8
Witam! Mam mały problem, otóż, próbuję zrobić coś takiego...

1. <script language="JavaScript">
  2. function showelement(id)
  3. {
  4. alert("get.ElementById('id').style.display = this.checked ? 'block' : 'none'");
  5. }

i potem w kodzie daje:

1. <input type="radio" name="xxx" onclick="java script:showelement(coach);" />

coach to id div'a, który ma zostać wyświetlony po naciśnięciu. Mam parę takich div'ów, dlatego takie ujęcie w funkcji byłoby dla mnie wygodne. Jestem początkujący, więc nie wiem co tu robię źle, że to nie działa..;/ bo jak dam kod w onclick z alertu to działa....
WiruSSS
Jezeli już musisz to robić w ten sposób to wystarczy:

1. <input type="radio" name="xxx" onclick="showelement('coach');" />

ale sugerowałbym przenieść cały JS do osobnego pliku. Można by nadać name inputów odpowiednie do id checkboxów i przeskanować wszystkie inputy (lub jeśli chcesz ograniczyć to nadać jakąś klasę tym co mają być przeszukwiane) i tam podpiąć zdarzenia.
imosek8
No i u mnie u groy wyskakuje komunikat z zawartoscia alert...a powinien pokazywac sie div...

Nie wiem wlasnie jak u mnie to zrobic, bo ogolnie mam 3 div'y. i teraz w jednym inpucie daje przy onclick:

1. onclick="document.getElementById('player').style.display = this.checked ? 'block' : 'none'; document.getElementById('coach').style.display = this.checked ? 'none' : 'block'; document.getElementById('team').style.display = this.checked ? 'none' : 'block'; " "

w drugim

1. onclick="document.getElementById('coach').style.display = this.checked ? 'block' : 'none'; document.getElementById('player').style.display = this.checked ? 'none' : 'block'; document.getElementById('team').style.display = this.checked ? 'none' : 'block'; " "

w trzecim