Oto treść zadania :
Cytat
Do firmy informatycznej zgłosił się przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą.
prowadzi on komis rowerów.
Przyjmuje od osób indywidualnych rowery które sprzedaje innym osobom indywidualnym lub firmom.
Jego zyskiem jest marża procentowa o wartości sprzedanego roweru.
Przygotuj bazę danych w accessie która pozwoli na przechowywanie informacji o przyjetych rowerach,
klientach komisu oraz informacji o zdarzeniu kiedy został sprzedany (rower).
Nalezy przygotować tabele i powiązać je relacjami oraz uzupelnic okolo 10 wpisów do tabel.
W celu przetestowania tablicy
.prowadzi on komis rowerów.
Przyjmuje od osób indywidualnych rowery które sprzedaje innym osobom indywidualnym lub firmom.
Jego zyskiem jest marża procentowa o wartości sprzedanego roweru.
Przygotuj bazę danych w accessie która pozwoli na przechowywanie informacji o przyjetych rowerach,
klientach komisu oraz informacji o zdarzeniu kiedy został sprzedany (rower).
Nalezy przygotować tabele i powiązać je relacjami oraz uzupelnic okolo 10 wpisów do tabel.
W celu przetestowania tablicy
I teraz zastanawiam się czy to zadanie jest banalne czy w treści tkwi jakiś haczyk. Z tego co rozumiałem mam stworzyć tabele z przyjętymi rowerami z np (marka, data przyjęcia,poprzedni właściciel, cena odkupu)
następna tabela z klientami komisu(ich dane uzupełnione), tylko teraz nie wiem czy ci co odkupują czy tez ci co sprzedają w jednej tabeli, czy to rozbić na dwie osobne tabele może?
No i jak to racjonalnie połączyć relacjami oraz czy nie trzeba wyliczyć tej marży, jeśli tak to jak to zrobić?