Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: kontakt z klientem
Forum PHP.pl > Forum > Kontrola i zarządzanie projektami
ctom
Czy korzystacie jakiegoś softu (web aplikacji) do kontaktu z klientami podczas pracy nad projektem (np. Asana) czy raczej większość komunikacji przez maila ?

NetBeans
Zależy od klienta. Wiesz, dla niektórych już mail jest problemem... biggrin.gif
ctom
Cytat(NetBeans @ 14.12.2013, 14:20:18 ) *
Zależy od klienta. Wiesz, dla niektórych już mail jest problemem... biggrin.gif


no właśnie w tym jest problem, bo dla mnie Asana jest fajna (masz wszystko po ręką, powątkowane) ale wiem z doświadczenia, że ciężko "zmusić" kogoś do korzystania z danego narzędzia.

dlatego liczyłem tu na jakieś przegląd softów/aplikacji do takich kontaktów/współpracy
com
To fakt czasem klienci bywają nie reformowalni, Asana, mail, Feng Office ... to dużo zależy od klienta wink.gif
sf
Tutaj też jest pytanie jakie projekty są prowadzone, jak długo trwają i ile ich jest jednocześnie? Jeśli to są małe projekty to można np. z trello skorzystać, minusem mała funkcjonalność, plusem, że klient bez problemu sobie z tym poradzi.
Porter965
Jako klient wolałem maila lub nawet telefon, jednak musiałem przekonać się do panelu zarządzania - teraz nie widzę innej możliwości pracy. Musiałem być jednak "zmuszony" do tego by się przekonać
Pyton_000
Telefon ok, do omówienia spraw (wiadomo że łatwiej się wysłowić) potem oczywiście obowiązkowy mejl z podsumowaniem i potwierdzeniem ustaleń aby nie było nieporozumień.

Systemy do wspomagania komunikacji są o tyle dobre, że grupują wiadomości łatwiej jest coś znaleźć.
seovip
Polecam do instalacji na własnym serwerze komercyjne narzędzie do komunikacji z klientem Freelance Cockpit 2 (Project Management). Licencja jest naprawdę nie droga $40.

Całą komunikacje z klientem bez problemu prowadzimy za pomocą własnie tego narzędzia. Tworzymy dla niego "konto" i klient ma dostęp do opcji komunikacji z nami "support tickets". Ponadto jest opcja tworzenia "Projeku", przypisywania do danego klienta, gdzie możemy zapisywać informacje takie jak "zadania do zrobienia", wgrywać i w danym projekcie przetrzymywać dokumentacje np. word, exel, pdf, png itd., mierzyć ile czasu spędzamy nad danym projektem...itd.

Nie będę się rozpisywać co do funkcjonalności, jest naprawdę wiele! "Wygooglujcie" sobie sami. ;-)

P.S.

1. Autor skryptu udostępnia demo, warto tam zajrzeć.
2. Dopatrzyłem się jeden mankament, mianowicie język polski w skrypcie jest słabo przetłumaczony. Trzeba chwile poświecić i na własną rękę poprawić tłumaczenie.
dixie666
Do komunikacji ze swoimi klientami używam aplikacji Best Redmine. Ma ona bardzo dobry system komentarzy. W każdej chwili mam dostęp do historii konwersacji, a jego obsługa nie jest trudniejsza niż obsługi zwykłej poczty e-mail. Zatem myślę, że większość klientów poradzi sobie z nim bez problemów.
Karolciaa
Tak sobie czytam, co piszecie i myślę, że mail jest ok jako np. potwierdzenie, że kontakt był, ustalenia były itd. Rkingsmiley.png
Janusz1200
Ja używam http://hostedredmine.com/, a jak pracowałem dla kogoś, to jira (lepsze, ale płatne).
tomekprusik
z jednymi klientam,i poprzez redmina a z innymi normalnie mailowo, asana próbowałem, ale jakoś mnie ten soft nie powalił
rafalp
Ja polecam Todois (tak da się!) oraz Asanę
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.