Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [CSS][HTML]ocena strony i podpowiedzi
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Terrorizer
Witam,

Nie bardzo wiedziałem gdzie ten temat zamieścić. Trafia on tutaj, ponieważ jest dosyć przedszkolny tongue.gif

Tworzę (oczywiście za darmo biggrin.gif) stronę firmową.
Jako początkujący, borykam się z różnymi problemami różnej natury.
Generalnie, mam wrażenie ,że moja strona nie wygląda nowocześnie ani trochę. Może dlatego ,że nie znam się na grafice komputerowej?
Moja strona wygląda niczym typowy dokument z worda biggrin.gif
Postanowiłem nie używać żadnych szablonów ani cmsów ,ponieważ pragnę tworzyć własny kod i uczyć się na miarę moich możliwości.
Postanowiłem też zrezygnować z menu, aby strona w całej swojej okazałości była pewnego rodzaju wizytówką.
Zastanawia mnie też fakt, czy powinienem użyć wielu metatagów? np starego keywords...
Moja strona ma mało treści, której nie chciałbym powtarzać nawet w metatagach, ponieważ boję się google robota biggrin.gif
Czy jest jakiś sposób aby sprawić ,że strona będzie wyglądała nowocześniej?
z góry dziękuję za podpowiedzi
http://gebicki.url.ph/
Kshyhoo
1. Zły dział - do ocen jest odpowiedni.
2. Jakby to powiedzieć - layout nieco gówniany wink.gif
3. Patrz w źródła stron - tam jest odpowiedź na Twoje bolączki... To co Ci się spodoba, naśladuj.
Terrorizer
Dział wydał mi się odpowiedni, ze względu na dużą ilość debilnych pytań biggrin.gif
Przeglądam kody stron, jednak wydają się one bardzo zaawansowane w porównaniu do mojego biggrin.gif
Kshyhoo
Odpowiedni dział do Twojego posta. Poproś moderatora o przeniesienie.
Terrorizer
Ja bardziej szukam pomocy niż oceny, serio musisz nabijać sobie posty w taki mierny sposób biggrin.gif?
Daiquiri
Przenoszę. Temat nadaje się do działu "ocen", chyba, że masz konkretne pytanie jak coś zrobić, albo inny problem z kodem.
hightower
Cytat(Terrorizer @ 13.12.2013, 15:32:44 ) *
Czy jest jakiś sposób aby sprawić ,że strona będzie wyglądała nowocześniej?