Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Moja strona w google.pl
Forum PHP.pl > Forum > Optymalizacja i pozycjonowanie stron - SEO
tomal85
Witam założyłem stronę internetową http://suknieslubne-kopycinska.prv.pl/ ,problem polega na tym że jestem początkujący i nie wiem jak zrobić żeby po wpisaniu słów kluczowych strona pokazała się w wyszukiwarce Google, teraz nawet po wpisaniu nazwy strony w Google nie ma rezultatów tak jakby nie istniała. Proszę o pomoc jak to zrobić.
ctom
primo: raczej tutaj szukaj jak to zrobić

secondo: czy naprawdę firmy nie stać na normalny hosting i domenę questionmark.gif pomijam wygląd strony bo to kwestia gustu (a o gustach się nie dyskutuje )
tomal85
Cytat(ctom @ 14.12.2013, 14:10:28 ) *
secondo: czy naprawdę firmy nie stać na normalny hosting i domenę questionmark.gif



odpowiedz : w innym przypadku nie bylaby na prv biggrin.gif

Cytat(ctom @ 14.12.2013, 14:10:28 ) *
pomijam wygląd strony bo to kwestia gustu (a o gustach się nie dyskutuje )


czyli według twojej opini strona wyglada tragicznie questionmark.gif podziel się ja dopiero zaczynam . pozdr.
ctom
Cytat(tomal85 @ 14.12.2013, 16:31:55 ) *
odpowiedz : w innym przypadku nie bylaby na prv biggrin.gif


dawno żona kupowała tego typu asortyment - ale marże chyba tak nie spadły by 10 zł miesięcznie wpływało aż tak na koszty

Cytat(tomal85 @ 14.12.2013, 16:31:55 ) *
czyli według twojej opini strona wyglada tragicznie questionmark.gif podziel się ja dopiero zaczynam . pozdr.


to TYLKO moja opinia :
- czarno-białe zdjęcia na froncie jest OK , ale chyba przez to otocznie i ten TOP całość kojarzy mi się z zakładem pogrzebowym.
- nie zauważyłeś, że zdjęcie w tel się nie jest odpowiednie to tego ?
- zdjęcia w galerii , mistrzostwo świata ( przecież można poprosić o zgodę i normalnie je eksponować)

czasami łatwiej kupić i wdrożyć niż "tworzyć" coś na siłę.

popatrz koszty :
- zakup hostingu : 50zł
- zakup domeny : 12 zł
- instalacja wordpressa : 0zł