Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [inne][MySQL][PHP]rozbudowa cmsa
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
danie1
Witam mam pytanie jezeli mam dwa cmsy jeden jest napisany okolo 2011-2012 rok ktory jest z bledami a mam nowy cms czy bede mogl z jednego cms dac prawie wszystkie moduly czy bede musial je poprawiac? ogolnie jestem zielony w tym ogolnie szukam programiste ktory by mi polaczyl z starego cmsa moduly do nowego jezeli jest ktos chetny i ma swoja cenne na to to zapraszam

Chetnych do wpsolpracy i wiedza jak to zrobic za odpowiednia cene prosze o kontakt na gg: 6978647
Kshyhoo
Nie wiemy, jaki to CMS, więc nie możemy nic powiedzieć na ten temat.

Przenoszę do odpowiedniego działu.
danie1
Cytat(danie1 @ 5.01.2014, 19:58:37 ) *
Witam mam pytanie jezeli mam dwa cmsy jeden jest napisany okolo 2011-2012 rok ktory jest z bledami a mam nowy cms czy bede mogl z jednego cms dac prawie wszystkie moduly czy bede musial je poprawiac? ogolnie jestem zielony w tym ogolnie szukam programiste ktory by mi polaczyl z starego cmsa moduly do nowego jezeli jest ktos chetny i ma swoja cenne na to to zapraszam

Chetnych do wpsolpracy i wiedza jak to zrobic za odpowiednia cene prosze o kontakt na gg: 6978647

o jaki mi chodzi z filmami ogolnie nie chodzacy cms z filmami okazal sie walkiem bo koles ktory to kupil zapomial dodac ze skrypt obsluguje stare php i pewnie mysql
z starego cmsa chce wziasc moduly do nowego cmsa chodzi na 100% dostalem go od znajomego ktory szybko mi zrobil i jest napisany z rokiem 2013 i jest nowyszy php i mysql
ale on nie ma tam rangi vip i takze nie ma punktow ktory dostaje users za wchodzenie na portal w ciagu 24h, dodanie linku z filmem z lepsza jakoscia itp... itp... tylko pytanie czy bedzie trzeba poprawiac wszystkie moduly ogolnie do tej pracy kwote mam przeznaczona od 800zl do 1000zł chetnych zapraszam na gg