Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: button z mozliwoscia wyboru druzyny i wyswietlenia jej tabeli pod tym buttonem
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Szukam
k4miill
Witam,

Szukam skryptu takiego ze mam na lewej stronie możliwość wyboru z buttona drużynę i wyświetlenia tabeli ligi pod nią coś takiego jak na obrazku. wybieram team 1 i wyświetla mi się tabela team 1 i tak samo chce żeby było z innymi. team 2 tabela team2.




Oczywiście mam odpowiedni plugin dla tabeli i żeby wyświetlić tabele z boku muszę wkleić taki kod [leagueengine_show_season lid=1 sid=3] lub normalnie link do tabeli. Dzięki za pomoc
tomxx
PHP nie działa "na żywo". Zrób to w JS.
k4miill
Dzieki za info a wiesz może jak to wykonac bo niestety nie mam juz czasu aby uczyc sie JS
PrinceOfPersia
To się nie zajmuj takimi rzeczami, tylko zleć to komuś, kto zna JS.
k4miill
A gdzie napisałem że się za to zabieram?... Chyba pisze wyraźnie że nie znam się na JS!!

Do Moderatora: Da rade przenieść to do odpowiedniego działu?
tomxx
Mniej więcej wygląda to tak:
  1. var team1 = '... kod HTML dla tabeli teamu1';
  2. var team2 = '... kod HTML dla tabeli teamu2';
  3. // ...
  4. var team6 = '... kod HTML dla tabeli teamu6';
Tej tabeli dajesz jakiś id, a do option'ów onclick:
  1. <option onclick="document.getElementById('tabela').innerHTML=team1;">TEAM 1</option>
  2. <option onclick="document.getElementById('tabela').innerHTML=team2;">TEAM 2</option>
itd.
k4miill
Cytat(tomxx @ 19.01.2014, 21:02:27 ) *
Mniej więcej wygląda to tak:
  1. var team1 = '... kod HTML dla tabeli teamu1';
  2. var team2 = '... kod HTML dla tabeli teamu2';
  3. // ...
  4. var team6 = '... kod HTML dla tabeli teamu6';
Tej tabeli dajesz jakiś id, a do option'ów onclick:
  1. <option onclick="document.getElementById('tabela').innerHTML=team1;">TEAM 1</option>
  2. <option onclick="document.getElementById('tabela').innerHTML=team2;">TEAM 2</option>
itd.