Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Ładowanie podstron w php do div
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
tristanprzybylek
Witam serdecznie i proszę o pomoc czy sugestie;
Na wstępie dodam, że jestem amatorem.
Buduję malutki serwis z kilkoma podstronami. Stwierdziłem, że czas już na troszkę wyższą pułkę i użyję skryptu php do ładowania zawartości podstron do wybranego DIVa tak aby strona główna była w bezruchu.
Oto co wykorzystałem:
  1. <div id='menu'>
  2. <ul>
  3. <li><a href='index.php'>Strona główna</a></li>
  4. <li><a href='index.php?id=2'>link 2</a></li>
  5. <li><a href='index.php?id=3'>link 3</a></li>
  6. <li><a href='index.php?id=4'>link 4</a></li>
  7. <li><a href='index.php?id=5'>link 5</a></li>
  8. </ul>
  9. </div>
  10.  
  11. <div id='content'>
  12. <?php
  13. switch($_GET['id']){
  14. case '':
  15. include 'glowna.php';
  16. break;
  17.  
  18. case '2':
  19. include 'link2.php';
  20. break;
  21.  
  22. case '3':
  23. include 'link3.php';
  24. break;
  25.  
  26. case '4':
  27. include 'link4.php';
  28. break;
  29.  
  30. case '5':
  31. include 'link5.php';
  32. break;
  33.  
  34. default:
  35. echo 'Taka strona nie istnieje';
  36. break;
  37. }
  38. ?>
  39. </div>

Wszystko działa jak należy, gdyby nie jeden detal. Mianowicie. Gdy przeglądarka wczytuje zawartość kolejnego DIVa wszystko co powinno na stronie głównej pozostaje w bezruchu oprócz Zawartości FLASH (która oczywiście jest poza tym DIVem)
JAK UCZYNIĆ BY FLASH NIE BYŁ ODŚWIEŻANY PRZY WYKONYWANIU TEGO SKRYTU?

Pozdrawiam dzięki z góry za pomoc
mar1aczi
Używasz include, zatem występuje przeładowanie strony. Jak nie chcesz przeładowania strony, to AJAX.
Kshyhoo
Nie widzę związku z działem Gotowe rozwiązania > Skrypty forum, przenoszę do Przedszkola.
tristanprzybylek
Dzięki za sugestię. Powalczyłem trochę z tym tematem. Trochę google, trochę YouTube i finał całkiem niezły.
Uzyskałem efekt przy pomocy JQuery.